Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

27 Mayıs '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nedenini bilmiyorum ama,

Nedenini bilmiyorum ama,
 

Yalnız kalmak istiyorum bugünlerde. Hatta kimseyle konuşmak bile gelmiyor içimden... Koşmak istiyorum yalnızca, kaybolmak istiyorum herşeyden.

Anlamsız  geliyor yaşananlar yada yaşanacaklar. Bazen ne istiyorum hayattan...

Tüm uğraşlarımı geride bırakıp

Geleceğe hiç bakmadan

yalnız yalnız yalnız kalabilmek...

kaybolmak...     

Kaybolmayı özlüyorum zaman zaman..  

Kuytu bir köşede, bir dağın tepesinde, deniz kenarında, belki de...

Bazen gittiğimiz yere kadar yürümek isteriz, esen rüzgarın eşliğinde durmadan yorulmadan usul usul. Bende yürümek istiyorum usulca kaybolana dek, belki bir şarkı tutturup sessizce mırıldanmak yol boyunca. Belki yağmur çiseler omuzlarıma... ağlarım usulca

''HAYAT'' işte.

Bazen yalnızlıktan sıkılır,

bazen de yalnız kalmak isteriz

hayatta...

 

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..