Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Nedensiz kalan sorular

Nedensiz kalan sorular
 

Herhalde görmüştür. O kadar açıktı ki olanlar. Sessizce dolansak da gözümüzün önünde olmuştu tüm olaylar. Görsel uyarıcılar yeterli miydi olanların ardındakini görmeye?

Derinlik sarhoşluğuna kapılmış ayılmaya çalışırken, netlik ayarı yapılmamış bir dürbünden bakıyormuşum hayata. Gözüm astigmatmış da o ana kadar fark edememişim. Net göremesem de sesli uyarılar yeterli miydi olanların ardındakini anlamaya?

Nedeni önemsiz keyifli bir uyuşukluk içerisinde ellerimi kaldırmaya çalışırken, soğuktan avucumdaki tüm duyargaları yitirmişim. Buz gibi ellerimi kaldırıp bir türlü dokunamasam da bir bakış yeterli miydi sıcaklığı hissetmeye?

Kekeme olmuşum da bir türlü bitiremiyormuşum cümleyi. Kelimeler aklımda sıralanırken kendimi anlatamamanın umarsızlığı içerisindeymişim. Dudaklarımı aralayıp bir türlü konuşamasam da, hırıltılarım yeterli olur muydu kendimi dışa vurmaya?

Yabancı topraklara düşmüşüm dolanıyorum öylece. Tüm dilleri biliyorum da bir o dili bilmiyorum bakıyorum herkese öylece. Kendimi yalnız hissederken el hareketlerim yeterli olur muydu herhangi biriyle diyalog kurmama?

Son gün en güzel gün olabilir miydi her zaman, geri döndürür müydü beni kaygısızca?

Görsel : Jean François Millet, The Angelus, 1859

 
Toplam blog
: 136
: 1494
Kayıt tarihi
: 16.02.07
 
 

Yaşam ışığını 1968 yılında Bafra’da gördü. İnşaat Mühendisi ve aynı sektörde yazılım geliştiren bir ..