Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Nedensiz seviyorum seni...

Nedensiz seviyorum seni...
 

Öyle güzel ki gülüşün....Gözlerinin ardındaki hüzün ...Sen yine de herşeye inat hep gül..


Nejat İşler 28 Şubat 1972 yılında İstanbul'da doğmuş. İlkokuldan sonra eğitimine Cağaloğlu Anadolu Lisesinde devam etmiş. Üniversiteyi kazanamamış daha sonra yazın t-şört kışın kitap ve dergiler satmış.İki sene sonra Yıldız Teknik Üniversitesi fotoğraf bölümünü kazanmış. Askerlik için bu bölümü okumamış.

27 Mart Dünya Tiyatrolar gününde tiyatroyu izleyen Nejat İşler ben niye bunu yapmıyorum diye düşünerek konservatuar sınavına hazırlanmış ve Mimar Sinan Üniversitesi'ni kazanmış.

1995 yılında mezun olduktan sonra iki arkadaşı ile beraber ^^Kahramanlar ve Soytarılar ^^ tiyatrosunu kurmuş. Üç kitap yazmış ^^Tuhaf Şehir Hikayeleri, Biz Zavallı Erkekler, Yalnızlık Benim Gizli Sevgilim ^^.

^^ Belki hiç okumayan biri de yazabilir bunları, benim yazı yazmamın nedeni yazmak değil sadece oynayalım diye yazıyorum ^^ demiş.

Filmleri,dizi filmleri, tiyatro oyunları ve ödülleri olan kimilerinin gıpta ile kimilerininse burun kıvırıp baktığı biri. İçimizden biri, belki bize çok yakın belki de biziz ....

Hani bazen nedensiz seversin, bazen sanki kendini bulursun ya.  O gülünce ben de gülmüş oluyorum sanki. Ve o gülüşlerinin ardındaki sakladıklarını, anlatamadıklarını görüyorum . Ve o gülüşü daha bir sıcak daha bir güzel geliyor.

Asi bir çocuk var Nejat İşler'in  içinde, sevilmek isteyen, bir o kadarda sevgi dolu olan. İçindeki çocuk hem yaramaz hem de mahcup.

Kendi ayakları üzerinde sağlam durabilen , belki hesapsız belki plansız gibi de gelse isteklerinin doğrultusunda doğruları ile yaşayan ve işini en iyi şekilde yapan sevimli çocuk.

Menfaatleri için de olsa eğilip bükülmeyi sevmeyen ,Lafını sözünü esirgemeyen, sevgisi güçlü sevmediğini de söyleyebilen, dostlarına arkadaşlarına, sevenlerine sevdiklerine güvenilir olduğunu hissettiren ve güvenilir olan adam.

Sanki mutlulukları mutsuzluklarından daha eksik ...Sanki özlemleri ve özledikleri hala  içinde saklı...Ve  O'nun adı sevgi...

Gülüşü güzel...bakışı özel adam.

Nedensiz seviyorum diyorum ya  yazarken anladım ki nedensiz değilmiş sevgim. Farkettiklerimin farkına vardım ve  Nejat İşleri Nejat İşler olduğu için , bazılarına ters gelmiş olsa da huyu , yaşamı ben O'nun özel biri olduğunu biliyorum ve  özelliğinden dolayı da seviyorum.

Nejat İşler Ege Görgün ile olan röportajında  ^^“Otuzlardan sonra anladığım bir şey. Bir kere daha söylemiştim aslında, onun arkasındayım hala; mutluluk galiba mutsuzluğa alışma hali. Kardeşim biz bu dünyada mutsuz olacağız bu kesin. Çünkü bizi mutsuz edecek birileri çıkacak, sen ne yapmaya çalışırsan çalış, buna engel olamayacaksın, dediğin zaman tamamdır. Bence mutluluk bu.”   

Ve..

Nejat İşler ^^ Şöhret , herkesin senden bir şey istemesiymiş. Ama herkesin....^^ demiş.

Ben de şimdi Nejat İşler'den bir şey istiyorum lütfen yaşama gücünü kaybetme diren ve sımsıkı sarıl hayata sağlıklı olarak aramıza yeniden gel.

Yine aynı röportajda demiş ki. . .

  “Benim hiçbir zaman çok şeye açlığım olmadı. Onun için dışarıdan gelen her şeye ihtiyacım yok. Seçiyorum aralarından. Oradan bir şey alıyorum, diğer yerden başka bir şey. Hepsine ihtiyacım yok çünkü. Çok aç olmadığım için saldırmıyorum bir şeye. Şimdiye kadar şanslıydım da, iyi gitti her şey.” 

Durumunun kritik olduğu söylenen Acıbadem Bodrum Hastanesinde yoğun bakımda yatmakta ve tedavisi sürmekte  olan Nejat İşler'e  acil şifalar diliyorum.

Yine şansın bol olsun ...şansın bol olsun çocuk seni seviyorum. Hem de nedensiz hem de çıkarsız seviyorum.

^^ Fransız Devrimi’ni görmek isterdim, Rus Devrimi’ni yaşamak isterdim. İkinci Dünya Savaşı’nda Hitler’e karşı savaşmak isterdim. Oradaki insanları anlamak isterdi...m. 80 lerde Diyarbakır Cezaevi’nde olmak isterdim. 1939’larda da Yahudi olmak isterdim. Bir yaşamım varsa onu böyle geçirmek isterdim. Kuvvetli hissediyorum kendimi ve güçsüzlerin yanında olmak istiyorum. "Ben de varım, beni de öldürün hadi" demek istiyorum... Nejat İşler 

Ben de senin yeniden gülümsemeni,,,sağlıkla aramıza dönmeni istiyorum...

Hadi gel... gül...

Gülüm-se.

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..