Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '11

 
Kategori
Haber
 

Nedim Şener kendi isteğiyle Milliyet'ten ayrıldı...

Nedim Şener kendi isteğiyle Milliyet'ten ayrıldı...
 

Görsel,internet


Nedim Şener Milliyet’ten kovuldu, yeni patronun ilk icraatı vb. başlıklarla internet sitelerinde duyurulan haber hayli ilgi çekti.

Milliyet Gazetesi Ekonomi Müdürü Murat Sabuncu gelişmeler üzerine Twitter’dan yanıt verdi: Kendi isteğiyle ayrıldı...

Sabuncu, Nedim Şener’in cezaevindeyken kendisinin ayrılmak istediğini belirterek ‘Nedim cezaevinde bu isteğini bana iletti. Ben de Yayın Yönetmeni Tayfun Devecioğlu’na aktardım. Hanzade Doğan da bu isteği hemen gerçekleştirdi’ sözleriyle ayrılığın Şener'in kendi isteğiyle gerçekleştiğini yazdı.

Twitter’da Nedim Şener’in Doğan grubunda kaldığını da duyuran Murat Sabuncu “Nedimin arkadaşları onun hep yanında ve orada kalacak. Böyle bir şey olmadı, olamaz. Mesleki varlığına en küçük müdahale karsısında bizi bulur. Dedikodu üretmedeki iştahımızı cezaevindeki arkadaşlarımızın özgürlüğüne kavuşmaları için kullansak çok daha şık olur” diyerek sitem etti.

“Demirören’in ilk icraatı” diye sanal alemde yazılan Nedim Şener’in Milliyet’ten ayrılması sürecinin şimdilik ayrıntıları bu.

Gelişmeler Milliyet’in yeni patronlarının her uygulamasının dikkatle izleneceğini ortaya koydu.

Karacanların "Abdi İpekçi ekolü", Demirörenlerin ise "gençlerin elinden düşürmeyeceği" Milliyet gazetesi projelerinin yansımalarını hep birlikte göreceğiz.

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..