Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

Nedir? " popo " yazısından çektiğim!

Nedir? " popo " yazısından çektiğim!
 

Bayılıyorum “popo”ya bakmaya…

Bir şey kalmadı ki popo mevsiminin bitmesine..YAZ GELDİ, GEÇTİİİ..

Tangalı, tangasız, selülitli, selülitsiz…Ohh, Ohhhh

Kimi bikinisi ile, kimi mayokini ile (mayo yazacaktım.Düşündüm, mayo fi tarihinde kalmış, vazgeçtim) kimde üstsüz falan.

Kimi alt kısmı kıvırıp, tanga yapıyor, kimi gerçekten tanga giyiyor.

Bizim tv ekranları, gazete manşetleri velhasıl popo’dan geçilmiyor.

Valla ben bayanım, bakıyorum yani… Kim bakmaz…

Rezzan, Hülya, Sibel, Demet, Süreyya…çok var yani, seyret, seyret bitmez…

Benim anlamadığım ne biliyormu sunuz?

Erkekler…!!!!

Siz niye giyiyorsunuz taaa dizlere kadar haşema gibi şortları.

Sizin popoya olan güveniniz yok mu?

Yoksa sil baştan selülit misiniz?

Aklıma ne geldi bakın şimdi.

Şimdi mesela şey olsa, tersine olsa her şey..

Soyunanlar Erkek olsa… Mesela yani…

Tarkan , Kenan, Mustafa, Mehmet, Gökhan, Gençlerden yani…

Şööle giyseler popoyu meydanda bırakacak mayoları)

Paparazziler bayan olsa…

Magazin haberlerinde bol bool erkek popsu…

Birde, genç popolardan biri taş atsa eskilere… Sizde popomu var? Diye…

Onlarda meydanlara çıksa…

Kadir, Tarık, Cüneyt, Murat, Kenan…Eskiler yani…

Çıksalar ortalığa, magazin programına…Bir atışma gitse…

Kimde iyi “popo” var diye…

Valla ne alemim yav… Şenliğe bir bakın siz o zaman…

Bayılıyorum popoya… neme lazım… Hayır yaaa, sapık değilim, sadece gıcığım...

Not:1) Bu yazı, magazin alemindeki, bayanların poposuna atfen kaleme alınmıştır.Herhangi bir tercihim yoktur.
2) 3.Şahıslarla ilgili olarak kaleme alınmamıştır.

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..