Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '10

 
Kategori
İnternet
 

Nedir allah aşkına

Çoktan beri facebook sitesine takılmıyordum ama nereye gitsem bir facebook muhabbeti anlam veremedim dedim bende bakayım neymiş. Bir haftadır takılıyorum bu kadar saçma sapan anlamsız hiç bir değeri olmayan bir ugraş görmedim. Yani memlekette terör vs hiç gerek yok zaten gençlerimiz facebook hayranlıgı tutturmuş gidiyor. Salak salak videolar, saçma sapan aşk mesajları, komik fotograf ve yazılar allah için nedir ya. Asosyal bir gençlik ki yazıklar olsun. Muhabbet edecek birini bulamıyorum. Nedir efendim facebok ta kız tavlayacakta vs vs. Şu an saatlerini o değerli bir daha gelemeycek olan saatlerini saçma şeyleri begenerek, onu dürterek, şunu paylaşarak geçiriyor. Kalkıpta ya şu işi nasıl yapalım diyorsun adam sana boş boş bakıyor fikir üretemiyor. Olan bir fikri savunamıyor. Onun bunun yaptıgı videoyu, yazıyı begeniyor hiç sorgulama yok düşünme tartışma yok tartma yok . yazıklar olsun ya sadece bu kadar yani...

 
Toplam blog
: 9
: 2791
Kayıt tarihi
: 05.06.08
 
 

Öğretmenlik okudum. Şu an Hatay'ın Hassa ilçesinde Başkent Bilgisayar da şubeden sorumluyum. ..