Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Nedir bu esnaf odalarına kayıt mecburiyeti

Nedir bu esnaf odalarına kayıt mecburiyeti
 

Güya İnsan Hakları Evrensel Bildirgesi'ne imza attık.


Hak Arıyorum!

Nedir bu esnaf odalarına kayıt mecburiyeti, yıllardır esnafın kamburu. Devlet Ülke içinde faaliyet gösteren ticari kuruluşları VERGİ DAİRE’sinde kayda almış SSK BAGKUR’ da kayda almış. Birde git diyor esnaf odasına kayıt ol. Tamam Esnaf odasına kayıt olalım. Bunun için benden para alınıyorsa, senelik üye parası isteniyorsa bu kuruluş DERNEK statüsünde iş yapıyor demektir. Ve benim de http://www.unhchr.ch/udhr/lang/trk.htm adresindeki 20 . Maddeye göre kayıt olmama hakkım var demektir.

Madde 20
1. Her şahıs saldırısız toplanma ve dernek kurma ve derneğe katılma serbestisine maliktir.

2. Hiç kimse bir derneğe mensup olmaya zorlanamaz.

Hayır biz bu derneklere üye olmada zorlanmak dışında onlar tarafından soyuluyoruz, extramız var.

Bu rezilliğin insan haklarını hiçe sayan durumun bir kanunu açıklaması mantığı vardır umuyorum. meslek odalarına kayıt zorunluluğu Kanunu mutlak ki var da bu kanun insan hakları evrensel bildirgesini imzalamış devleti mi suçlu etmesi gerekiyor. İlgisi bilgisi olanlardan destek veya bilgi istiyorum. yorum ve bilgileriniz için şimdiden teşekkürler.

 
Toplam blog
: 44
: 2426
Kayıt tarihi
: 30.08.08
 
 

Yaşamak buysa yaşıyoruz işte, hayat bir mücadele ve ben de bu mücadeleyi elimden geldiği şekliyle ve..