Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Nedir bu kadınların çoraplardan çektiği?

Nedir bu kadınların çoraplardan çektiği?
 


2007 yılında ilk yazdığım blogun konusu çoraptı. 2 yıl aradan sonra yine bir çorap blogu ile aranızdayım. Şu yaş 35 yolun yarısı eder dedikleri kısacık dünya hayatında edindiğim tecrübelerden biri de, biz erkeklerin hiç ayrı duramadığı ama birliktede de yapamadığı kadınların çoraplardan çektiğidir. Yok hayır, hemen en önemli anlarda kaçıp kadınları zor durumda bırakan çoraplardan bahsettiğimi zannetmeyin. Benim bahsettiğim bildiğiniz erkek çorapları. Kadınları rahatsız eden de birlikte yaşadıkları erkeklerin çorapları. Gözlemlediğim kadarıyla erkeklerin günlük olarak kullandıkları çorapları (bazıları haftalık ya da aylık olarak da kullanıyormuş) gün bitiminde eve geldiklerinde gönüllerinin istediği gibi ortalığa bırakmaları, kadınların yaşama çoşkusunu alıp götürmekte.

Kendi şahsım adına konuşacak olursam, ben bu söylediğim erkeklerden değilim. Yani çoraplarımı kesinlikle ortalığa atmam. Benim evde belli köşelerim vardır, koltuk kenarları, yatak başucu komidinin kenarları genel olarak çoraplarımı biriktirdiğim yerlerdir. Evliliğin ilk yıllarında bu duruma oldukça şaşıran eşim zamanla bana ve çoraplarıma alışmıştır. Burdan çıkaracağımız bir diğer ders ise insanoğlunun her koşula zamanla alışacağıdır.

Yanlız bu rahatlıkla ve alışkanlıklarıyla yaşayan erkeğin bazen de zor durumlara düşmesi olasıdır. Kendimden biliyorum. Birgün bize ziyarete gelen kayınpeder ve kayınvalidemi yolcu ettikten sonra salon orta sehpasının altında gözüme siyah birşeyler çarpmış ve ‘‘yav neymiş bunlar’’ diye eğildiğimde de çoraplarımı görmüştüm. Tam da kayınvalidemin oturduğu yerin göz hizasında, üst üste huzur içinde yatan bir çift erkek çorabı .

Sonuçta erkekler yaşam düzenlerden ve rahatlarından ödün vermekten hiç hoşlanmazlar, bunlarla mücadele eden kadınlar ise zamanla bu mücadelede güçsüz düşer ve erkekleri olduğu gibi, doğal ortamlarına bırakırlar. Genel olarak erkekler bu doğal ortamlarında mutludurlar ama arada sırada da başlarına gelebilecek, karizmalarını sarsabilecek durumları da göz önünde bulundurmalıdırlar. Buna değer mi değmez mi bu artık kendi kararlarıdır ama benim hala evde çorap köşelerim var ve bazen çoraplarımın bu köşelerde değil de salonun ortasında olmayacağı garantisini de veremiyorum.

 
Toplam blog
: 13
: 496
Kayıt tarihi
: 02.07.07
 
 

1971 ankara doğumluyum. Herhangi bir eğitim hastanesinde doktor olarak çalışıyorum. Müzik aleti çala..