Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Nedir bu medyadan çektiğimiz

YİNE YAPTIN YAPACAĞINI MEDYA

İki gündür televizyonda birinci haber olarak bayanlara yeniyıl kutlamaları sırasında yapılan tacizleri seyrediyoruz. Her kötü habere olduğu gibi saygıdeğer medyamız buna da sazan gibi atladı, sağolsunlar tüm dünyaya bu rezilliği gösterdiler ve birde Türkiye'yeyi rezil ettiler, bizi küçük düşürdüler vs. gibi sözlerle tekrar tekrar gösterdiler. Bunu her sene, her yılbaşında yapmak zorunda mısınız? Ben şunu sormak istiyorum, tamam o tacizcilerin hareketleri çok kötü ne insanlığa nede başka birşeye sığar ama Türkiye'yi küçük düşürenler tacizciler kadar hatta onlardan daha suçlu medya değil midir? O yılbaşı kutlamaları sırasında hiç güzel birşey yok mudur ki medya sadece taciz görüntülerini yayınlıyor. Hatta bunların olacağını bildikleri için ben, gazetecilerin pusuya yatmış böyle bir görüntü yakalamak için beklediklerini tahmin ediyorum.
Türkiye'nin küçük düşmesini istemiyorsan bu görüntüleri çekip Savcılığa verirsin, yoksa bunu flaş haber diye tüm dünyaya yayınlarsan bu ülkeye en büyük kötülüğü sen yaparsın.

Rezilliği yapan kadar bu rezilliği haber diye tüm dünyaya reklamını yapanda suçludur. Bir de şu konuyu anlamakta zorluk çekiyorum. Bu taciz olayları her yılbaşında oluyor, peki bu bayanlar tacize uğrayacaklarını bile bile ne demeye gecenin yarısında ortalarda dolaşır, tamam yeniyıl kutlamak herkesin her koşulda hakkı ama ortam buna uygun değil, yani ortalıkta dolaşmasan ne kaybedersin. Bu görüntüleri her sene flaş haber olarak üç beş gün yayınlayan medyacılar, bu ÜLKEYE EN BÜYÜK KÖTÜLÜĞÜ SİZ YAPIYORSUNUZ.

 
Toplam blog
: 13
: 426
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

54 yaşında bir emekliyim. 2002 yılında kalp krizi geçirdim. Bir hafta yoğun bakımda kaldım. Ölümü..