Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '12

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Nee biri büyük çantalar mı dedi :)

Nee biri büyük çantalar mı dedi :)
 

 

Beni uzun süredir tanıyanlar bilir, boyumdan büyük çantalar takmaya ve bütün evimi orada taşımaya bayılırım.
 
Bir sürü tepkiye, hayrete ve eleştiriye rağmen bu tarzımı hiç değiştirmedim.
Aslında insan farkında olmadan kendi markasını kendisi yaratıyor.
 
Nasıl Betül Mardin'in hastalığından dolayı kullandığı bastonu onun imajı olduysa ki oda harika bir hikayedir bir ara mutlaka bu konuyu da size yazacağım :)
 
Benim de kısa saçlarım ve büyük çantalarım benim her zaman stilim ve imajım olmuştur.
 
2012/2013 trendlerinden biri de BÜYÜK ÇANTALAR, beğendiğim tasarımcı ve modellerden bazılarını sizlerle de paylaşmak istedim.
 
Bu çantaları alacak ne kadar bütçemiz var bilmem ama eminim çok kısa zamanda bazı markalar bizi üzmeyecek ve bunların benzerlerini bizler için yapacak.
 
Kendime koca koca çantalar alıp sallaya sallaya gezeceğim :)
 
YAŞASINNN BÜYÜK ÇANTALARRRR
 
Toplam blog
: 48
: 574
Kayıt tarihi
: 07.09.12
 
 

Kişi iç farkındalığını tam olarak keşfetmelidir ki, ruhunu yansıtan renklere ve stile sahip olabi..