Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '18

     
    Kategori
    Sağlıklı Yaşam
     

    Nefes Darlığına Evde Bitkisel Tedavi

    Nefes Darlığına Evde Bitkisel Tedavi
     

    Nefes Darlığı


    Nefes Darlığı, alerjik reaksiyona veya kronik hastalığa ek olarak en sık görülen neden, soğuk algınlığı sonucunda oluşan nefes darlığıdır. Bu tıkalı bir burun ya da sıkışmış öksürük tarafından tetiklenir.

    Nefes Darlığına Evde Bitkisel Tedavi
    Nefes darlığına ne iyi gelir? Tedavide çaylar özellikle yararlıdır. Bunlar vücudun mukus salgılanmasına ve solunum sistemini temizlemesine yardımcı olur.

    Sarımsak
    Astım semptomlarına karşı yardımcı olur.Astımın doğal tedavisi için, sarımsak astım için basit bir ev ilaç olarak kullanılabilir. Sarımsak öksürüğü hafifletir ve mukus üretimine yardımcı olur .

    Bir düzine iri kıyılmış sarımsak karanfiline yarım litre süt ekleyin ve kısaca pişirin. Bütün gün boyunca kullan.

    Bir sarımsak çayı da astıma karşı çalışır. 4 diş sarımsak bir fincan sıcak suya gelir, 5 dakika bekletin, sonra iç.

    Akut astım atakları için kahve
    Kahve ve çay, kafein, solunum sıkıntısı ve öksürük için doğal bir ev ilacı içerir.Kahve içindeki kafein, astım ataklarının kontrolüne yardımcı olabilir. Günde 3 fincan kuvvetli kahve öksürük rahatlığını ve nefes darlığını rahatlatır.

    Astım için doğal bir ilaç olarak zencefil çayı
    Zencefil, astımın yanı sıra çok yönlü bir ev ilacıdır. Zencefil solunum yolu iltihabı ile savaşır, solunum kaslarını rahatlatır ve şişmeyi azaltır. Bir parça zencefili püre haline getirin ve bir nar suyu ve biraz bal ekleyin. Bu karışımın günde bir kez alınan bir çorba kaşığı solunum problemlerini giderir. Alternatif olarak, zencefil çayı, astıma karşı yardımcı olur. Başparmak büyüklüğünde bir zencefil parçası küçük parçalara kesilir ve bir fincan sıcak suya eklenir, beş dakika bekletilir, sonra içilir.

    Çemen çay
    Çemen otu tohumu bir çorba kaşığı çay bir bardak suya karşı astım ile yardımcı olur. Bazı zencefil ve bal etkisi artırır.

    Hardal solunum sistemini serbest bırakır
    Büyükannenin ev ilaçları astım krizlerine karşı yardımcı olur. Pamuklu bir bez üzerine birkaç çorba kaşığı hardal geçirirsiniz, rulo haline getirin ve kısa bir süre için ısıtıcıya veya fırına koyun. Sıcak göğsün üzerine yerleştirilir, yükselen buharlar derin bir nefes alır. Isı, astım şikayetlerine karşı rahatlar ve yardımcı olur. Semptomlar azalana kadar günde birkaç kez uygulayın.

    Limon astım semptomlarıyla savaşır
    Sıcak bir limonlu su, çeşitli rahatsızlıklara karşı hızlı bir şekilde yardımcı olan astım için basit bir ev ilaçtır. Bir limon suyunu bir bardak ılık suya ekleyin ve balla ılık olarak içirin. Bu ev ilaçları ayrıca alerjik astım ve saman nezlesine karşı da yardımcı olur.

    Bal astım semptomları için iyi bir ev ilaçtır.
    Bal, astım da dahil olmak üzere en eski doğal ilaçlardan biridir. Çok fazla bal içeren ya da sadece saf olan sıcak bir limon olarak tadına varın, şimdi bir kaşık bal ve sonra da öksürük ve nefes darlığını rahatlatır.

    Sabahları ve akşamları yarım çay kaşığı tarçın tozu ile bir çay kaşığı bal karıştırıp, akciğerler ve bronşlardan mukus çıkarmak için yavaşça yiyebilirsiniz.
     

     

     
    Toplam blog
    : 1
    : 33922
    Kayıt tarihi
    : 12.05.18
     
     

    Sağlık danışmanlığı hakkında deneyimlerim ile hastalıkları ne iyi gelir sorunlarını bir nebze ols..