Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '18

 
Kategori
Edebiyat
 

Nefes

Nefes
 

nefes


        Boğuluyorum. Nefesim yetmiyor. Ciğerlerim acıyor havasızlıktan. Canım yanıyor. Ağzımda metalik kan tadı. 
 
        Yorgunum. Çok yorgunum. Hayat neden bu kadar acımasız? Şarkılar neden ateşi harlıyor? Hani nerede leylak kokuları?
 
        Gözyaşlarım tenime damlıyor. Tuzlu tadını hissediyorum ellerimde. Derin derin nefesler almaya çalışıyorum, olmuyor. İçim dertle dolu. Nefese yer yok. 
 
        Boğuluyorum. Ciğerlerim acıyor. Canım yanıyor. Ağzımda metalik kan tadı, yorgunluktan kapanıyor gözlerim.
 
 
Toplam blog
: 8
: 96
Kayıt tarihi
: 17.05.18
 
 

1982 yılında İstanbul'da doğdum. Mimarsinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Matematik bölümü mezuyum. Ç..