Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

nefesim kesilirdi...

nefesim kesilirdi...
 

nefesim kesilirdi...


nefesim kesilirdi

gelirsem ne yapardın?

bir gün gelseydin, gelebilseydin

ne yapardım?

mutluluğumu yansıtamamamın

şaşkınlığı gözlerime yansırken

sen olurdu tüm düşüncelerim.

mutluluk gözyaşlarım

yanaklarımdan yanaklarına süzülürken,

içimde sana saklı duygularla

sımsıkı sarılırdım boynuna.

nereden mi biliyorum!

şu an hayalini yaşarken bile

hissediyorum yaşatabileceklerini,

inan ki, bir gün sana ait olacağım

bir gün gelirsen

nefesim kesilirdi sevgilim,

yanıma gelmiş olsaydın,

yanına gelmiş olsaydım

olabilseydim,

nefesim kesilirdi

şiirimsi kadınım… hayalim…

(Erol ASLAN)

 
Toplam blog
: 110
: 811
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

Hayatta iki şey vardır; masallar ve sonuçlar. (Erol Aslan)      ..