Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '14

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Nefis elma cipsleri

Nefis elma cipsleri
 

Sizde benim gibi sağlıklı beslenmeye özen gösteriyorsanız ve benim gibi tatlı düşkünüyseniz, atıştırmaya bayılıyorsanız bu tarif tam sizlik.


Sağlıklı atıştırmalık isteyenlere...
 
Süper marketlerde abur-cubur reyonlarından geçmiyorum bile… hepsi harika görünüyor… Hele ki çocuklar için. Paketlenmiş cips,kek, bisküvi, kurabiye vs… yeyince de pişmanlık duyuyorum. Çünkü içeriği bol katkı maddeli ve kilo aldırıcı şeyler.
 
Sizde benim gibi sağlıklı beslenmeye özen gösteriyorsanız ve benim gibi tatlı düşkünüyseniz, atıştırmaya bayılıyorsanız bu tarif tam sizlik. Kuru meyveleri atıştırmalık olarak hep sevmişimdir ama bu tarif süper. Onlar çıtır çıtır ve sağlıklı. Ve evde yapmak hem ucuz hem de pratik.
 
  •           Elmaları ilk önce ince ince dilimliyoruz. Yada dilimleyici    kullanıyoruz.
  •        Yağlı kâğıdın üzerine diziyoruz.
  •         Elmaların üzerine şeker ve tarçın serpiyoruz.

Fırında elma dilimlerini düşük ısıda 2 saat pişiriyoruz. Kurutuyoruz yani… Daha gevrek olmasını istiyorsanız kurutma süresini uzatabilirsiniz.
 
Yağlı kağıdın üzerine serdiğiniz elma dilimlerini bir saat pişirdikten sonra bir kez çevirin ve pişirmeye devam edin. Daha sonra fırını kapattıktan sonra soğuyana kadar içinde kalabilir.
İsteyen bu tarifi muz kullanarak da deneyebilir.
 
 
 
 
Bayatlamıyor, bozulmuyor ve kilo aldırmıyor. Oğlumun bugün atıştırmalıkları hazır. 
Afiyet olsun:)
 
Toplam blog
: 68
: 2103
Kayıt tarihi
: 20.01.14
 
 

Merhabalar,  Çocuk yaşlarda hissetmiş olduğum ve bastırdığım hislerim 2016 'da Theta Healing eğit..