Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Nefreti, kıskançlığı bilmem

Nefreti, kıskançlığı bilmem
 

yorgunkalemim


Şikâyetim yok bu hayattan

İyisi de kötüsü de benim için gelmiş

İçebildiğim kadar içiyorum aşktan

Başım döndükçe dünyam güzelleşiyor…

 

Dans ediyorum tek ya da rüzgârla

Bazen sert esiyor bazen ılık

Ayaklarım çıplak çıktığım yolda

Taşlar var diye durmam hiç bir vakit…

 

Şikâyetim yok beklentim yok

Beklediğim gelmediyse üzülmüyorum

Gönlüm aç değilse karnım da tok

Hiç kimseye benimsin demiyorum…

 

Basit yaşıyorum kolay yaşıyorum

Büyük sözler verip yalancı olmadım

Yanımda olanı elinden tutuyorum

Bırakılınca da düşman kalamadım…

 

Şikâyetim yok bu hayattan

Hiçbir kimseden gelen zararları hatırlamam

Bir bardak su içtiysem birinin elinden

Asla o suyun tadını unutamam…

 

Güvenmişsem içten ve kalpten

Nefreti, kıskançlığı bilemem

Beklentim olmasa da kimseden

Ben sevgimi vermek için acele ederim…

 

Şikâyetim yok bu hayattan

Ben her duyguma razı ve hazırım

Bir tek yaprak düşse gönül dalımdan

Yerine mutlaka yenisi çıkacağına inanırım…

 

Yorgun Kalemim

 

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..