Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Nefretle başedebilmek...

Siz hiç tanımadığınız bir insandan ölümüne nefret ettiniz mi? Nefret duygusunu hiç yaşatan oldu mu size? Böyle aciz bir duyguya kapıldınız mı hiç?

Nefretin soğukluğu tüm bedeninizi sardığında, sanki çırılçıplak tek başınıza kutuplarda kalmışsınız gibi hissediyorsunuz. O duygudan uzaklaşmak ve yarınlara umutla bakabilmek ise sadece kendi elimizde.

Hayatta hiçbirşey imkansız değildir. Nefret duygusu da hayatımda aslında hiç yaşamayacağımı düşündüğüm bir duyguydu. İnsanın içini kemiren, delirten ve hasta eden bir duygu. Başetmek lazım ama nasıl? Beni kıskaçları ile sardığını zanneden nefretin üzerimdeki tüm kancalarını koparıyorum. Nefret ise, tıpkı eti elinden alınmış bir aslan gibi kaçmayı kendisine yediremiyor ama yapabileceği başka birşey kalmadığını da görüyor. Evet aslandan daha güçlüyüm, çünkü beni ben yapan özelliklerim var, bunun anlamı benim için çok fazla.

Hayatımızda hep sıcak duygular yaşanması dileğiyle...

 
Toplam blog
: 28
: 843
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

İçimden gelenleri yazmak ve paylaşmak adına ... Uzman doktor olarak çalışmaktayım. Yazmayı çok s..