Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '18

 
Kategori
Şiir
 

Neler Öğretti Hayat Bana

Neler Öğretti Hayat Bana
 

Nemi öğrendim hayattan?

İnsanların fikirlerine saygılı olmaya,

Yüzüne bakacağım insanı kırmamayı,

İnsana hak ettiği değeri vermeyi,

Giden gitmek istiyorsa dur dememeyi,

Giden bensem arkama dönüp bakmamayı,

Gözyaşlarımın her damlasının değerli olduğunu,

Ve değmeyecek kişiler için zaman harcamamayı,

Bir çift tatlı söze masum gülücüğe kanmamayı,

Ben izin vermedikçe kimsenin beni üzemeyeceğini,

Ve beni menfaatsiz sevenin yanında olmayı,

Her şeyden çok değerli olduğumu anladım…

Bazen öyle istemeden karışır ki her şey,

Anlamını yitirir hayat..

Ne İstedim?

Neler kaybettim? Dersin..

Bazen hayal kurarsın!

Yaşamak istediğin şekilde ama beceremezsin.!

Umutlarını ırmak yapar,

Güneşin batışını izlersin..

Hatta bazen hayatın en acımasız sahnesindesin...

Bir bakmışsın ki bir kenarda ''Unutuluvermişsin''…

Hayat bu olsa gerek Dostum;

O yüzden çok uğraştım,

İnsanlarla dostça yaşamak için.

Ama Beceremedim..!

Anladım ki; sorun ''KİŞİLİKTEYSE'' sevgi saygı olmuyor dostum...

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..