Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Neler oluyor bana yine neler oluyor gülüm...

Neler oluyor bana yine neler oluyor gülüm...
 

Bu aralar oldukça tuhaf şeyler yaşıyorum. Aklımdan geçeni dışa vurduğum zaman ben bile hayrete düşüyorum. Son örneğini de az evvel yaşadım. Fulya' nın bir yazısını okuyup yorum attım ve gelen cevapla şoke oldum. Hemen yazdıklarıma baktım ve ikinci şoku yaşadım. Çünkü, blogumuzun en çok okunan ve adını da çok iyi bildiğim, yorumu yazarken de aklımdan sevgili Fulya diye geçirdiğim isim, yorumumda Funda!!! Hem çok mahcup oldum hem de düşünmeye başladım. "Sanırım benim bir psikologa ihtiyacım var!!!"

Bu aralar hep bunu yapıyorum, neden bilmiyorum. Belki de insan yaşadığı zorluklara karşı güçlü olduğunu düşünürken hata yapıyor. Ben çok güçlüyüm diye gerinirken demek ki bilinçaltın bazen zorlanıyor.

Geçenlerde kızım babaannesinde kaldı. Gerçi bu aralar hep öyle ya... Bu aralar oldukça fazla koşuşturma içindeyim. Bir yandan bestelerim üzerinde yapmam gereken son düzeltmeler, bir yandan yeni besteler, bir yandan kitabım için yaptığım koşuşturma, bir yandan almam gereken kurslar arasındaki gel gitler... Bitmiyor, bitmesin de zaten, ama olan beynime oluyor işte. Neyse, kadıncağız doktora gidecek ve saatini de söylüyor bana, yarın şu saatte gel al kızı. Tamam diyorum. Ve ne oluyor dersiniz? Tabii ki ranevu saatinin üstünden tam iki saat geçmiş, Melda hayata dönmüş ancak; Allaaaaah! diye bir nara atıyor... :)) Bu ayıbı tamı tamına iki kez yapıyor hem de.

Arkadaşlarının davetlerini kabul ediyor, gitmesi gerektiği gün gitmeyi unutuyor. En yakın arkadaşlarından birinin annesi ölüyor, sadece birgün yanında olup diğer günlerde de işlerinden fırsat bulup gidemiyor. Bunun gibi birçok şeyi bu aralar çok sık yapıyor.

Son bombayı da Funda' da pardon Fulya' da ( ;) )patlatınca da eh, artık bir özür metni yazmalıyım diyor. Bu aralar bu tarz ayıplar ettiğim, Funda olayında olduğu gibi doğru yaptığımı zannedip yanlış yaptığım ve doğal olarak bunu farketmediğim herkesten özür diliyorum. Bu karışık durumum geçici, ne zaman geçecek bilemiyorum ama kimse benim yaptıklarımdan gocunmasın lütfen, ta ki ben artık normale döndüm diyene kadar :)) Hepinize kocamaaaan sevgiler.

http://biryardimeli.bz.tc

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..