Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '09

 
Kategori
Eğitim
 

Neler oluyor bize?

Merhaba seçimler de geldi geçti. Ak koyun, kara koyun belli oldu. Artık herkes seçim dedikodusunu belli bir süre devam ettirir. Vatana millete hayırlı olsun.

Değerli arkadaşlar bu yazımda dün işlenen cinayeti günlüğüme almak istedim. Cinayeti işleyen yüksek okul öğrencisi. Pisi pisine katledilen öğretim görevlisi. Hani hep'' eğitim şart, eğitim şart ''diye, diye eğitimin suyunu çıkardığımız eğitim yuvasında öğrencinin canı sıkılmış, hocasını bıçaklayıvermiş. Daha bir, iki yıl önce de aynı eğitim yuvasında! arkadaş kavgasında canı sıkılan öğrenci arkadaşını bıçaklayıvermişti. Canı sıkılan bu adamların içinde barındığı bu eğitim yuvalarını mercek altına almak hala neden birilerinin görev kapsamına girmiyor? Öğrenci olan adamın üzerinde kesici, delici aletlerle elini kolunu sallaya sallaya eğitim yuvalarının içinde ne işi olduğunu neden kimseler sormuyor? Değerli büyükler bizler hangisine yanalım? İlim, irfan yolunda yıllarını verip vatana, millete faydası dokunacak bilim adamlarının yok yere öldüğüne mi? Aldığı eğitimlerle! insan öldürmenin kendisinde hak olduğuna inanan üniversite öğrencilerine mi? Söyleyin hangisine yanalım?

 
Toplam blog
: 81
: 646
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

1948 doğumluyum. Emekli öğretmenim. Halen bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum...