Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Neles

son bikaç yıldır
gönlümde bir heves,
her nefeste içime
sen doluyorsun Neles,

yanımda sen yok iken
hayat sanki bir kafes,
bodrumdaki herkes benim
mapus arkadaşım Neles,

coşsun dalgalar yine
es bre deli lodos es,
kıyıya vuran her ses
seni düşündürüyor Neles,

tekneler gider gelir
turistler gezer gelir
kuşlar bile göçer gelir
sen neredesin Neles?

sensizlik çöker gözüme
kararır sabahın 8inde bile
gökyüzü birdenbire,
herkes güne uyanır
ben sensizliğe,
hayalin canlanır gönlümde
gönül yordamıyla bulurum
yine severim seni Neles,

ama ellerim boş
kollarım boş
dudaklarım kuru
gözlerim buğulu
içmek tek tesellim
anlıyor musun Neles?

yalnızlık sensizlikmiş meğer
nereye gitsem peşimde
kime baksam gözlerinde sen
kimi öpsem teninde sen
ve kime dokunsam
kime sarılsam
sen kokuyorsun koynumda hala,
biliyor musun Neles?

sensizliği dinliyorum herkes susunca
her sessizlikte sen çalıyorsun
ve sürekli tekrar ediyorsun
mırıldanıyor rüzgar seni
tükenmiyor ezgilerin
kulak kabartıyorum geceye
sen de duyuyor musun Neles?

kronik bir aşksın sen
yüreğimde nükseden,
ömür boyu sürecek bir hastalığın
pençesine tutuldum
sana itiraf ediyorum artık
seviyorum seni Neles..

Halikarnas Şarapçısı

ulastuzak.blogspot.com

 
Toplam blog
: 149
: 284
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

1987 Bandırma'da doğdu. Dokuz Eylül Üniversitesi İstatistik Bölümünden mezun oldu. Araştırma, Ban..