Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Neli Şiir

acınızı korkak alıştırmayın 
korkun ağaçtan 
budayın kollarınızı 
sussusa girin  
sürün denize 
o güzelim umutlarınızı
yayılır yoksa
bahar kapıda
 
inanılmaz hayat kırıkları yaşadık
inanılmaz kan kayıplarımız oldu
davullu zurnalı ihanetler gördük
uzak geçmişimizden 
akşamları taşırdık başında beklediğimiz halde 
bilfiil ve topyekün karanlıktayız artık
sığınalım hecelere
 
radyoda gergin hava
beraber ve solo
 
 
gözlerimin üstüne çöke çöke 
uyumaya çalışıyorum artık
düş yordamıyla çıkıyorum sabaha
bu bulanık güneş 
bu puslu hava
bulut bırakmadı bende 
kanat takmam güç
unut sen de dedim 
rehavete ersin hafıza
 
tepeden tırnağa şehir kesiyorum sanki
bi yerlerde teyakkuzda kuğular
her şeyden biraz biraz ürküyorum
simit bırakıyor haylaz çocuklar
öyle bi tat var ki şarap
neli bulamam
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..