Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Nerde bıraktım kalbimi acaba?

Nerde bıraktım kalbimi acaba?
 

Mahalledeki en son filaş haber Nuriye hanımlara gelen genç delikanlı idi kızlardan birkaçı kıkırdadı, hadi bakalım kolay gelsin hangimize kısmet olacak bu delikanlı diye...gençlik bu kanın en deli aktığı demler..

Uzun kumral saçlarını özenle taradı Feride, acaba nasıl biri diye merak içinde pencereden dışarıyı gözetledi elinde fırça ile..sadece "domatesss biberrr patlıcannnn" diyen bahçevandan başka kimse yoktu sokakta...

Her akşam olduğu gibi bahçe duvarına sıralandı mahallenin kızları ellerinde bir torba çekirdek, saniye hanımın "kızlarrrr daha yeni süpürdüm oraları valla karışmam annenize söylerim sizi, ne işiniz var öyle eli boş elinize bir iş alında oturun, çeyizinizi ben mi yapacağım" diye çıkıştı..

Gülüştü kızlar..Nuriye hanım balkonu yıkıyordu, tamam diye düşündü Feride şimdi bizim delikanlı çıkacak..
Özenle yıkanan balkona sandalyeler kondu veee ınınınnn...

Durdu zaman durdu dünya girdi içeri kapıdan,

Öylece bakakaldım gözümü ayırmadan....

Yıllar öncesinde kaçamak bakışlar, söylenmiş birkaç söz sonrasında uzun ayrılık ayları..telefon olmadan sadece kaçamak mektuplaşma ile çığ gibi büyüyen bir sevgi...özlem hasret tekmili birden..defter kabına saklanan mektuplar bir zamanların yakışıklı şarkısıcı Cat stevens' ın resminin arkasına saklanan mektupların babanın bunu görmesi ile "bu adamın bu defterde ne işi var" deyip çatır çatır yırtması ile patır patır yere dökülen mektuplar.. ardından temiz bir sopa....

Herkese herşeye rağmen yaşanan sıcacık sevgi dolu birkaç kaçak buluşmanın dışında satırlatrda kalan o güzellik..

Şimdi bakıyorum da...herşey ne kadar kirlenmiş, güzellikleri bir bir tüketmişiz..herkes birbirine şüphe ile bakar olmuş, nereden mi geldim bu duyguya? bilmem hayatım bir film şeridi gibi geçiverdi nedense....)

Birkaç görüntü..Bu sevda bitmez..sevgi ile kalın

Not;Feride'nin yarıştan galip çıktığını söylemeliyim..:)

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..