Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '09

 
Kategori
Siyaset
 

Nerden başlasam!

Merhaba,

Bu gün nereden başlamaya bir türlü karar veremedim söylenmeye. Geç kalınmış Üzmez kararından mı…. , Yine şu an kendini savunamayan Münevver kızımızın dolaşmış davasından mı, meğer askerî yargının yapmadığı onlarca işi üzerine alan sivil yargıdan mı, bana göre, ilerleme adı altında Türkiye’nin altına döşenen, adı boru hattı olan dinamitten mi, can çekişen hukuktan mı, her şeyi bilen, tv’lerden, sesleri kısılana kadar halkı uyandırmaya çalışan akademisyenlerin çaresizliğinden mi, Doğu Türkistan’da olanlar için Çin tarafını tutan, akıl almaz, sözüm ona açıklamalardan mı?

Ben yazmaktan yoruldum. Sizlerinde okurken fenalaşmamanınız için burada kesiyorum söylenmeyi. Ama dün akşam izlediğim bir programda öyle bir açıklamaya şahit oldum ki bunu paylaşmadan edemiyeceğim. Ya ben anlamayı unuttum, ya da anlatan … Ne diyeyim. Şimdi elimden bir kelime çıkacak, başıma bela olup kalacak. Arife tarif ne gerek diyelim!

İlgili zat bir Çin’li hanımla evli. Allah mutlu etsin! Çin’de okumuş. Pek de iyi etmiş! Yılda 3-5 defa oralarda dolaştığını, Doğu Türkistan’ı da barındıran bölgeyi avucunun içi gibi bildiğini söylüyor. Güzel! Türkiye’de de Çinle ticaretin ve ticari işlerin başına da geçmiş. O da iyi! Ama gel gör ki öyle bir laf ediyor ki yenir yutulur gibi değil.

Efendim.”O zaman sınırlar öyleymiş, dünya değişiyormuş, talepler falan derken sınırlarda değişirmiş. ne varmış bunda.””Biz de Çin’i boykot yerine olaya daha ticari ve akıllıca bakmalıymışız.” ” Sınırlar değişebilirmiş” Devamını izlemeye sinir sistemim el vermedi. Kanal değiştirdim. Hırsımı alamadım bıraktım Tv izlemeyi balkona çıktım. Düşünsenize, sınırlarımızın bütünlüğünü korumak uğruna yüzlerce kuzularımızı feda ettiğimiz onca zamandır, adamın biri çıkıyor o gün öyleydi bugün böyle diyor. Yani al Diyarbakır ve etrafını kur devleti, geç karşısına, " sınırlar değişebilir" diyerek derdine bak. OLMAZ efendim OLMAZ. Sınırlar keyfe göre değişmez, ihtiyaca göre değişmez.

Yani anlatacağım o ki sizlerle sohbet etmediğim gün ve gecelerde de bana rahat, dur durak yok.

Bunu derken de artık inancım zorlanmaya başlamadı değil hani, hâlâ yiğitliği elden bırakmamak adına

Sevgiyle kalın

 
Toplam blog
: 97
: 395
Kayıt tarihi
: 15.04.09
 
 

Felsefe, edebiyat, bu alem, öteki alem, uzay, evrensellik; kısacası genelin, "aman canım işin mi ..