Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '17

 
Kategori
Güncel
 

Nerden çıktı bu Katar sevdası

Nerden çıktı bu Katar sevdası
 

Medyadan izleyebildiğimiz kadarıyla ülkemizin Katar'la iyi ilişkileri olduğunu görmekteydik. Katar liderinin ülkemizi ziyareti, dostane görüşmelerine de şahit olduk. Ancak aniden 5-6 Arap ülkesinin Katar'la ilişkilerini kesmesi tüm dünyada da ilgiyle izlendi. ABD başkanı Trump'un Katar'ı teröristlere finans desteği sağlamakla suçlaması olayın boyutlarının da ciddi olduğunu gösterdi. Cumhurbaşkanı R.T.Erdoğan'ın konuşmalarında Katar'a sahip çıkması ve akabinde meclisten Katar'a asker gönderme kararının çıkması kamuoyunda endişelere yol açmıştır. 1.Dünya Savaşı'nda o coğrafyada sayısız askerimiz heba olmuştu. Türküler yakılmış, halen de söylenmektedir.

Daha ülkemizdeki terör belasını çözemeden, gelecekte bir savaş tehlikesinin de ihtimal dahilinde olduğunu düşünürsek asker gönderme kararının acele ve duygusal alındığını söyleyebiliriz. Orta Doğu'da aktif rol oynayacağız diye ülkeyi bir maceraya sürüklemek ne derece doğru bilemiyorum. Türkiye gittikçe bir yalnızlığa itilmektedir. Avrupa ülkelerinden sonra şimdi de Arap ülkeleriyle sorun yaşayacağımız anlaşılmaktadır.

Umarım ülkemiz gereksiz bir maceraya savrulmaz, istikrarlı dış politikalar üreterek bu sorunu da aşarız temennisinde bulunuyorum.

 

Düzce 11.06.2017

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..