Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Nerdesin sevgilim?

Nerdesin sevgilim?
 

Dalımdan düştü yapraklar birer birer

Ne zaman dğşecek kim bilir o son yaprak

Kendimi biliğim andan beri aradım seni

Uykularımın gelmediği gecelerin hayallerinde

Biliyorum, güzelsin, huyunda güzel

Saçlarım ağarsa da, sakalım ağarsa da

Mahzun yüreğimde tahtın boş, seni bekler

Yorgun olsa da bedenim, yogun olsa da ruhum

Ulu bir ağacın gölgesinde muhabbete değer

Ruhumda fırtınalar estiriyor şu kahpe dünya

Aradığım sakin bir limanım ol gel

Şu zırhsız kalbimin kırıklarına merhemim ol gel

Baş eğmez fıtratım olsa da

Önünde diz çökmeye hazırım, gel.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..