Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Nerdesin

Nerdesin
 

Yine bir sonbahar sabahı,

Aynı ihtişamla doğuyor güneş,

Ve yine yoksun,

sararmış yaprakların gölgesinde,

Nerdesin sevgilim,

Hangi ağacın gölgesindesin,

Doğanın bütün güzelliklerinde,

Aradım seni,

Kuşlara sordum,

Çiçeklerden dilendim,

Teninin kokusunu,

Ve yine sensiz doğdu güneş,

Sararmış yaprakların gölgesinde,

Nerdesin prensesim,

Hangi pınarın yanındasın

Sensiz geçen yıllardan sonra,

İlk kez bu kadar isyan ettim,yalnızlığıma,

Gözlerinin yeşiline esir edilmişim sanki

Nereye gitsem,nereye dokunsam

Sen varsın karanlıkların yansımasında,

Nerdesin yağmur gözlüm

Hangi yıldızın ardındasın...

 

 

 


 

 
Toplam blog
: 22
: 198
Kayıt tarihi
: 09.04.12
 
 

1976 Artvin/ Şavşat doğumluyum. İlk, orta, lise artvinde okudum. Şu an memleketimden 1300km uzakl..