Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nerede bu insanlar?

Nerede bu insanlar?
 

Beni gaza getirenler...


Dün saat 12 gibi kahvaltı sonrası, sekiz yaşındaki kuzenim Bilge’nin, “Ablacım hadi çıkıp kartopu oynayalım, biz çocuğuz, sen de çocuksun” gazıyla, attım kendimi sokaklara. Bir doydum bir doydum kara. Bizim dışımızda 2-3 çocuk dışında kimseler yoktu kocaman parkta.

Nerede bu insanlar?

Tamam tatil günü, hava epey soğuk, arada tipi halinde yağıyor, bu havada evde olmak da pek keyiflidir ama dışarıda olmak da bir o kadar keyifli. Hergün yağmıyor ki…

Hem ne kadar rahatlıyor insan. Hoplayarak, zıplayarak yuvarlanarak…

Ama kışa özel değil bu hal. Yazın da böyle. Hafta sonları her sonbahar-ilkbahar-yaz sabahı, öğle, akşam balkonda yer içerim. Kalabalık bir yerde oturuyorum. Ama diğer balkonlarda en fazla 2-3 aile görüyorum. Diğerleri nerede? Gözümün önünde yaklaşık 200 balkon var. Arka tarafı saymıyorum. Ve benimle birlikte sadece 3-4 kişiyiz. İçeride kanepe keyfi daha mı iyi geliyor bu insanlara acaba diye düşünüyorum bazen. Ama hep kanepe hep kanepe nereye kadar?

Bilmiyor! Çoğu insan keyifle yaşamayı bilmiyor. İçeride mutfak masasında da keyifle yer içebilirsiniz. Kar yağarken pencereden dışarıdaki insanları izlerken de keyif alabilirsiniz. Ama dışarıda olmanın keyfi başka bir şey. İçeriye zaten giriyoruz mecburen. Ve hafta içi sabah 08:00-18:00 arası bütün gün içerideyiz üstelik. Hiç olmazsa hafta sonları hafif rüzgar çarpsın yüzümüze biraz, ya da güneş bir parça, ya da kar lapa lapa.

Velhasıl olur da yaşarsam, 80 yaşına geldiğimde kar yağarken dışarıda, sızlıyorsa eğer dizlerim, üzülmeyeceğim dışarı çıkamadığıma. Ama biri derse yine –sen de çocuksun diye, alır bastonu koştura koştura bırakırım kendimi karlara…

Sevgiler,
bubinick

 
Toplam blog
: 58
: 819
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

Bir çok şeyden keyif alırım, okumaktan, okuduğum kitaplarda sevdiğim satırların altını çizmekten,..