Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Nerede Kalmıştık...

Nerede Kalmıştık...
 

Birlikte geldiler üstüme... Geçirmek için sözlerini...


Nerde Kalmıştık…

Dalgalar kumları ayarttı, kumlar yıldızları
Rüzgâr dalgaları ayarttı, dalgalar sahilleri
Ay yakamozları ayarttı, yakamozlar gözlerimi
Birlikte geldiler üstüme geçirmek için sözlerini...

Zamanıymış sevda yelinin esmesi için,
Zamanıymış denizin çırpınması için,
Zamanıymış dalganın vurması için,
Zamanıymış yüreğin çarpması için...

Aklım terk etti beni, söz dinlemezsin diye
Kalbim gönlüme küstü, işe yaramazsın diye
Gözlerim görmez oldu, yine ayartmasın diye
Derman kesildi dizlerimden, varamasın diye...

Kumlara kızdım, dalgalara küstüm
Sahilden uzaklaştım, ay ışığından kaçtım
Görmezse gözlerim, gönlüm katlanır sandım
Meğer ben, ben değilmişim, yine başa döndüm...

 
Toplam blog
: 193
: 1045
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Bilecik doğumluyum. Emekli Eğitimciyim. Ankara'da ve yazları Kuşadası'nda yaşıyorum Günlük uğraşl..