Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nerede O Eski Bayramlar

Nerede O Eski Bayramlar
 

    Merhaba Sevgili Okurlar,

            Nerde o eski Bayramlar dimi, çocukluğumuzda ayrı bir heyacan veriyordu. Bayram sabahına uyanmak, temiz bayramlıkları,yeni ayakkabıları giymek heyecan ve mutluluk verirdi. Sabah namazına uyanmak o heyecanla, bayramlaşmak büyüklerimizin elini öpmek alınan bayram harçlıkları toplanan o  şeker ve çikolata toplama yarışı ayrı bir keyif ve mutluluktu o yıllar için Ailece yapılan güzel bir kahvaltı sofrası tüm aile bireylerinin sofra etrafında toplanması herkesin neşe içinde birbirlerini birşeyler anlatması çocukluğumun en güzel yıllarıymış.

             Oysa şimdi'ki bayramlara bakıyorum da inanın ne bir heyecan ne bir mutluluk var. Eskidenmiş diyorum o güzel ve neşe içinde geçen bayramlar eminin bir çoğunuz da aynı fikirde benimle şimdiye bakıyorum da insanlar daha bayram gelmeden yapıyor tatil planlarını, kaçmak için adeta birbirleri ile yarışıyor, bırakın ziyaretleri bir telefon dahi açmaz olduk büyüklerimize gittikçe uzaklaşıyoruz geleneklerimizden, çocuklarımıza bizden sonra ki nesile bırakacak bir mirası terk ediyoruz yavaş yavaş işte bu yüzden diyoruz,  Ahhhh nerede o eski bayramlar diye....  şimdiden iyi bayramlar hepinize    Sevgi ve esenlikle kalın. 

 

                                

                 

  

 
Toplam blog
: 6
: 109
Kayıt tarihi
: 24.05.18
 
 

Merhaba Ben ONUR üniversite işletme mezunuyum müzikle uğraşıyorum ensturman olarak klavye çalıyor..