Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '17

 
Kategori
Blog
 

Nerede o eski bloggerler?

Nerede o eski bloggerler?
 

Eski bloggerlerin nerede olduğunu bilmiyorum.Ancak bildiğim bir husus var, hem karakter olarak, hem de yazım yetenekleri bakımlarından  çok iyi olduklarıdır.

Vah vah deyip eski bloggerler için dizimiizi döveceğimize, Milliyet Bloğu atağa kaldırmanın; blogların hem edebi hem de konuları bakımından kalitelerini arttırmanın ; blog üyelerinin kaynaşmalarının sağlanmasının; blog yorumlarının hakarete yönelik olabilmesinin önünün geçilmesinin çarelerini  arayalım. 

Devir vardır çok iyi yazarlar vardır.. Devir olur kaliteli yazar sayısı azalır. İyi yazılmış blog, kötü yazılmış blog diye elemeye tabi tutmadıkça,  bu vahim durum olacaktır. Ama ne olursa olsun Milliyet Blogu yaşatmak ve kalitesini arttırmak zorundayız.

Bugün için Milliyet Blog' un kalitesi düşmüştür diyemeyiz.

Ben her gün beş altı blog okuyorum.Kiminin özet yazılarına bakıyorum. Genellikle yazarlarımız çok iyi.Belki zaman zaman yorumlar ağır kaçıyor ama blogların edebi değeri çok düşük değil, tabii konuyu "blög " düzeyi olarak ele alırsak.

Bizler blog diyoruz ama yazdıklarımız çoğunlukla  "KÖŞE YAZILARI " niteliğindedir. Gazetelerde ki köşe yazılarını da okuyorum.MB'dekilerden çok daha kaliteli olduklarını görmüyorum.

Yani yukarıda çizdiğim tablo Milliyet Blog'un kalitesinin yerlerde değil zirvelerde yer aldığına inanmaktayım.

Bu konuda ki sorun, Milliyet Blog'un  ülkemiz kamu oyunda tam anlamıyla biliniyor olmamasıdır.

İşte, bizim sinerji grubumuz ,bu konuda, yani Milliyet Blogun geniş kitlelere ulaşması için çalışmaktadır.

Bu konudaki önerilerimizi, stratejimizin ne olduğunu grubumuz son  buloglarında  belirtmişlerdir.

MB'deki bazı  arkadaşlarımıza tavsiyem geçmişi unutup günümüze dönmeleridir.

Görevimiz bir yerde, senelerdir yazı yazdığımız sitemizi yaşatmak ve yukarı çekmek olmalıdır.

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..