Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
 

Nerede o Ümit Culduz? neredeeee?

Nerede o Ümit Culduz? neredeeee?
 

Nihayet döndüm arkadaşlar. Herkese selamlar. Şimdi "Nereye gitmiştin?" diye merak edenler olacak. "Kim vurduya gittim" diyemiyorum çünkü bana yapılan komplonun ardındaki ismi biliyorum. Zaten intikam için geldim. Herşey Almanya'dan gelen bir telefonla başladı. Müzmin bekar arkadaşımız Ümit Culduz'du arayan.

"Kemal... Neler yapıyorsun?"
"Çekmesene kardeşim?"
"Neyi çekmeyim..."
"Sana demiyorum Ümit abi avukata diyorum. Eşyalarımı haczediyorlar da telefon cihazını çekiyor. Dur kardeşim konuşmam bitsin al."
"Kemal hayırdır ev sahibin mi icraya vermiş yine?"
"Bilmiyorum vallahi. Uçar kuşa borcumuz var. Ahan da bir kuş geldi şimdi pencereye. O da alacağını istiyordur şimdi."
"Ya Kemal senin için çok üzülüyorum ya. Sen bırak abi herşeyi atla uçağa gel. Uçak biletin de benden. Gel evlendireyim seni benim ev sahibiyle. Kurtar kendini."
"Ümit abi. Abi sahimi diyon abi. Heyt beeeee. Gelmez miyim beeeeeeee."

...

Efendim bendeniz Ümit Culduz'un ayarladığı uçak biletiyle Almanya'ya gittim. Binkargo uçağının kargo bölümünde Almanya'ya uçtuğumu ve külüstür uçakta korkudan nasıl altıma kaçırdığımı anlatmayacağım burada.

...

Neyse efendim Ümit Culduz ile buluştuk. Beyefendi beni evine götürdü. Bekledik ev sahibini beklemeye. Beni aldı bir heyecan.

"Ümit abi bu hanımın kaç evi var demiştin?"
"Yaklaşık 40 evi var...Yalnız sen benim ev sahibiyle evlenemeyeceksin kusura bakma."
"Abi ama ben bunun için geldim yaaa..."
"Vallahi sen yoldayken benim ev sahibi başka biriyle evlendi."
"Kimmiş ulan benim kısmetimi elimden kapan lavuk."
"Kemal yıldırım aşkı oldu. Ben evlendim kendisiyle... Heh heh. Ama sana da çok evi olan başka birini buldum. Üstelik onun 60 evi var. Bayan Sattar..."
"Sat..."
"Sattar... Bayan Sattar. 60 yaşlarında ama dinç kadın..."
"Aslında bu yaş farkı... Yani para için ne bileyim... Abi etik gelmiyor bana. Maddi menfaat için..."
"Kemal ne diyorsun sen?"
"Abi kaç evi var demiştin?"
"60 evi var."
"Benimki de yıldırım nikahı olsun heh heh."

...

Efendim biz de yıldırım nikahıyla bayan Sattar ile evlendik. Bayan Sattar ile evlenir evlenmez bir iki ev isedik kendisinden. Vesin satalım ihtiyacımızı görelim diye.

"Nayn nayn" dedi.
"Ben satmaz ev. Benim evler çalışır" dedi.
Meğerse baban Sattar evlerinde kadın satarmış. Kendisi sizin anlayacağınız muhabbet tellalı imiş yani randevu evi patroniçesi imiş. Biz de bu durumda ne olduk siz düşünün. Herşeyi sineye çekelim derken Bayan Sattar bir de dünya pintisi bir hanımmışki bir kuruş koklatmıyor. Bayan Sattar kendi oturduğu evi de randevu evi olarak işletiyor. Bir gece bir Alman ayısı sarhoş yani daldı benim odaya o kafayla beni tövbe tövbe... Ben dedim artık vazgeçtim paradan şeyimi yani kendimi kurtarayım. Bu arada etrafında bir kaç iri kıyım adamı var Bayan Sattar'ın "gık" desek salacak üzerimize. Elin Almanya'sında evlenip parayı bulalım derken belamızı bulduk kısacası.

...

Efendim sonuçta avucumuzu yalayıp yine Ümit Culduz'un ayarladığı bir biletle aynı kargo uçağıyla döndük memlekete. Şimdi çıksın o Ümit Culduz bakalım ortaya. Ama çıkmaz. Yattı kırk evin üstüne para kırıyor şimdi. İnsan para için kendinden yaşlı bir hanımla evlenir mi? İnlanlarda hiç ahlak, etik kalmamış yahu. Yazıklar olsun. Yani yoksa bendeniz keyfimden blogdan kopmadım arkadaşlar. Yeniden merhaba...

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..