Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Nerede

Nasıl bir yüzün var bir bile bilsen,

Ay gibi parlak, su gibi berrak,

Akıyor, akıyor durmadan,

İçiyor içiyorum hep,

Kaplara dolduruyorum seni,

Set çektim önüne kimse bulmadan.

 *

Nasıl bir gölerin var bir bilebilsen,

Deniz gibi engin güneş gibi sıcak,

Isıtıyor ısınıyor durmadan,

Kışın ısıttın, yazın terlettin bıkmadan,

Gömlek gibi sırtıma geçirdim seni,

Giydim, okşadım, kimse duymadan.

*

Nasıl bir ellerin var bir bile bisen,

Pamuk gibi yumuşak kar gibi beyaz,

Doladın boynuma sıktın son bir ah gibi,

Al bilezik gibi geçir koluna,

Kalayım seninle ölene kadar.

*

Nasıl bir kalbin var bir bilebilsen,

Yemyeşil bir orman içinde akan bir nehir,

Sıgınmak istedim ağaçların gölgesine

Yolu yok, izi yok

Nerede söyle nerede?

Söyle de kurtul KARABULUT'un derdinden..

 

  

 
Toplam blog
: 16
: 99
Kayıt tarihi
: 17.06.12
 
 

1954 yılında Bismil de doğup, büyüdüm, bir çok ilde bir çok okulda sınıf öğretmenliği yaptım. 199..