Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

22 Ekim '06

 
Kategori
Fotoğraf
 

Nereden buluyorsunuz bu fotograflari?

Nereden buluyorsunuz bu fotograflari?
 

Yazilarinizi bazan okumaya usendigim oluyor...
Ama, Milliyet Blog'da yayinladiginiz fotograflara tiklamadan edemiyorum...
Nereden buluyorsunuz bu guzel fotograflari?
***
Doga
Kadin
Sanat
Muzik
Film
Muzik
Ankara
Istanbul
Izmir...
Hepsi icin en guzel fotograflar siz de!...
Nereden buluyorsunuz, nasil seciyorsunuz, ne guzel de konularinizla uyusuyor...

***

Ben google bakiyorum...
Kelimeyi yazip fotograf ariyorum...
Sizinkiler gibi guzel, harika fotograflar bulamiyorum...
Nasil yapiyorsunuz bu isi?

***

Yayinladiginiz fotograflara bakmanin,
Cabuk gecmezlerse uzerlerine tiklamanin,
Tiryakisi oldum...
Bazan, neredeydi o fotograf diye,
Butun yazilarinizi sil bastan kontrol ediyorum...

***

Yazdiklariniz da cok guzel,
Ama fotograflariniz yok mu?

***

Bayraminizi kutlar, buyuklerin ellerinden, kucuklerin gozlerinden operiz...
Fotograf: Google'dan buldum.

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..