Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Neredesin...

Neredesin...
 

nerdesin...


Hayallerimin güvercini,
Rüyalarımın süsü,
Izdırap dolu günlerimde,
Uykusuz gecelerimde,
Senin yolunu gözlerim,
Bir garip yolcu gibi,
Günlerimden arta kalan, tasa ve kader,
Kadehlerle dolu gelen, hüzünler...
Yüreğimdeki hasreti, esir almış gibisin,
Neredesin, neredesin...
Ne zaman geleceksin ey sevgili,
Şu ölgün ruhum, pörsümüş,
Gönlümün mumları sönmek üzere...
Canlara, can katan nefesim daralmakta,
Aşkın, sonsuzluğa bırakıp,
Yaprağı dökülmedik, nilüferler kalmayacak.
Sensizliğin, içimize yalnızlıkla doluyor,
Kaç defa geçtim azab çölünden,
Koşup uğramadığım caddeler kalmadı..
Hiç bir yerde sen yokdun...
Her yüzde seni arıyor,
Her çığlıkta senin adına hasretim.
Sana susuyorum, sana tutkunum
Ben yüreklendim de sen yoktun...
Neredesin, neredesin...
Kimdeysen gel, sevgilim
Her zamanki yerde seni bekliyorum...

hacer teke
 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..