Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

14 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Neredesin Annem (Bugün Bayram be annem...)

Neredesin Annem (Bugün Bayram be annem...)
 

Bilmiyorum artık
 Kaç sene oldu sen gideli
 Kaç bayram geçti
 Kaç yıl oldu elini öpmeyeli
 Bugün yine bayram
 Sensiz geçen kaçıncı bayram
 Neredesin “annem”
 Neredesin…
 Bak bu bayram da yine
 O mübarek ellerini
 Nur yüzünü öpemedim “anne”
 Kaç gecenin sabahında
 Saçlarımı senin gibi okşayarak
 Kulaklarıma adımı fısıldayarak
 Uyandırmıyor kimse beni
 Kimse bana kalk geç kalacaksın
 Civanım oğlum kalk, demiyor
 Kimse senin gibi bakmıyor annem
 Neden her gece ağlamam,
 Niye senin uyanmanı beklemem
 Gerekiyor anne…
 Sadece yapabileceğim bu mu?
 Kokunu bakışını gülüşünü
 Gözünü duruşunu özledim annem
 Hadi uzat ellerini,
 Hiçbir el senin elin gibi
 Kokmuyor annem…
 Uyan artık bak yüzüme
 Uyuma artık uyuma
 Beni daha fazla sensiz koma…
 Ağlama dedin giderken
 Sana verdiğim sözü tuttum
 Bak hiç ağlamıyorum
 Gözyaşlarım da bitti zaten
 İstesem de akmıyor..
 Ben sözümü tuttum sen
 Dönerim dedin
 İlk defa
 Sözünü tutmadın annem
 Hadi uzat ellerini…
 Kulaklarım da oğlum deyişin
 Yanaklarımda dudaklarının izi
 Saçlarımda sıcak nefesin
 Yüreğimde hayalin yetmiyor,
 Hayalini kurmak
 Her köşe başındaki kokunu
 Her sayfada resmini görmek
 Yetmiyor annem
 Yetmiyor…
 Bugün bayram
 Sen hala uyuyorsun
 Hala gelmedin annem
 Sana sarılmayı
 Sana “annem” demeyi
 Ve seni çok
 Ama çok özledim…
 “Neredesin annem”
 Nerede?
 Bugün bayram be annem…
 ?...
 “Bayramın kutlu olsun”

 Erdoğan ÖZGENÇ
 Adana 14.10.2013 22.45

 "Analar hiç ağlamasın..."

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..