Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Neredesin dost?

Neredesin dost?
 

Beklediğim yetmedi mi yıllardır,

Neredesin dost, nerelerdesin,

Gönül yalnız, can suskun,

Biliyorum sen de kederlerdesin,

Şu kan barut dünyasında

Mutlu olmak ne mümkün,

Dünya düzeni vahşileşiyor,

Bir şeyler yapmalı derdim sana,

Sorularım olurdu sana;

'Niye hep savaşlar  İslam coğrafyasında,

Batı ise bolluk refah içinde,

Doğu ise yoksul ve perişan halde'

Mefkuremiz ne, yolumuz nereye,

Ah bir konuşabilseydim seninle,

Bir şeyler yapmalı ülkem için, insanlık için,

Güzel günler görmeli artık çocuklarımız,

Din paralı, para dinli oldu artık,

Eski haramlar helal mı olmuş ne,

Sanki ölü toprağı mı serpilmiş üstümüze,

Şapkamızı koyalım önümüze,

Silkelenip gelelim kendimize,

Neredesin dost, nerelerdesin,

Bir bilsen seni nasıl özledim.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..