Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '18

 
Kategori
Şiir
 

Neredesin

Neredesin
 

ŞİİR KÖŞESİ:

Neredesin

İnsanlar bana ilk baktıkları zaman bir yaz prensi olduğumu düşünüyorlar. Sıcak kanlı ve çok duygusalım, kalbimi kazanmak kolay.

Bu çok doğru evet çok doğru.

Ben yaratıcı bir insanım, güzel sanatlar, güzel manzaralar, güzel insanlar, güzel yemekler ve güzel hayat her şeyi çok seviyorum. 

Sonracığıma küçük şehirleri gezmek yeni ve büyük şehirleri ve ülkeleri ziyaret etmeye bayılıyorum.

Hımmm, nereden başlamalı? Eh, açık, dürüst, sosyal, iletişim dolu, nazik, bağımsız, kendinden emin ve güvenilir biriyim.  

Aktif ve sosyal bir yaşamım ve bir de güzel hayatım var.

Dışarıya çıkmayı ve yeni hayatları keşfetmeyi çok seviyorum.

Hayatı ve güzel olan her şeyi çok seviyorum.

Ben iyi kalpli ve romantik biriyim.

Eylemlerimle ve sözcüklerimle daha yüksek sesle konuştuğuma inanıyorum. 

Gökte yükselen güneşe, aya, yıldızlara ve kuşlara saatimden daha çok bakıyorum.

Bu kişi güçlü ve kudretli manasına geliyor.

Fiziksel olarak güçlü ve ruh anlamında kudretli biri. 

Benim ben! güçlü, heyecan dolu, hayat dolu, başarı isteyen…

Ama sen yoksun, sahi neredesin ve ne yapmaktasın sen?

Sen, bu hiç değilsin.

Halbuki bu bir boşluğun buharlaşan gölgesinde yitip giden, zamana esir düşen ve tüm zamanların mekanlarına mağlup tarihler…

Hiçte özlenen ve beklenen bir hayat değil bu!

Sen bu hiç değilsin, hiç olmadın, olamazsın, olamayacaksın!!

Ya peki neredesin? Ya ben, ben şey…

 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..