Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

NEREDESİNİZ?

NEREDESİNİZ?
 

alıntı.


Sayın Cumhurbaşkanımız, Başbakanımız, Yerel Seçime katılacak parti Genel Başkanları...

Sizin temel göreviniz Türkiye Cumhuriyeti Devletini yönetmek değil mi? Vatandaşınızın yaşam hakkını korumak, onlara huzurlu bir hayat yaşatmaya çalışmak değil mi?

Son yedi yedi yılda kadın cinayetlerindeki artışı görmüyor musunuz? İşlenen seri cinayetler, tacizler ve tecavüzlerin sayısı her geçen gün artış gösterirken siz neredesiniz?

Ülkemizde kadın kıyımı yapılırken siz neredesiniz?

Çocuk cinayetleri, kadın kıyımları, tacizleri, tecavüz konularını neden görmezden geliyorsunuz?

Gazete okumaktan nefret eder hale geldik artık. Bırakın okumayı elime bile almak istemiyorum gazeteleri. İntihar, cinayet, acı, keder, kaza haberleri okumayı içim almıyor artık. Her satırında cinnet, kötülük haberleriyle dolu gazeteler.

Eskiden üçüncü sayfa haberi olarak verilen haberler artık manşetlerde tiraj uğruna.

Kimsenin çözüm bulduğu yok, bakıyorlarki bu tür haberler çok prim yaptırıyor, çok para kazandırıyor manşetlere taşıyorlar gazetecilerde...

İnsanlık hala ölmemiş dedirtecek haberleri ne zaman okuyacağız merak ediyorum dostlar.

Güne başlarken çayımıza, simidimize katık yaptığımız haberler yardım, iyilik haberleri olsa, kadın kıyımları bitse, suçlular hakettikleri cezaları alsalar (hadım edilmek de dahil) yarınlara umutla çocuk yetiştirsek olmaz mı? Çocuklarımıza yaşamaya değecek bir dünya, bir gelecek sunsak olmaz mı sayın büyüklerim?

Neden bu hale geldik, ya da nasıl bu hale geldik? Bu kin, haset, düşmanlık arabesk kültürümüzden mi kaynaklanıyor anlayamıyorum, aklım almıyor, okuduğum haberlere inanasım gelmiyor. Ama ne yazıkki gerçek, acı ama gerçek. Yurdumuzda her gün onlarca kadın dayak yiyor, çocuklar tacize uğruyor, öldürülüyorlar. Nasıl kıyıyorlar, vicdanlarını nerelerinde taşıyorlar bunları yapanlar...

Bunca olaylar Ülkemizde yaşanırken siz nerelerdesiniz yukarıda bahsettiğm sayın büyüklerim?

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..