Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Neredeydi

Neredeydi
 

Nereye saklandınız?


Öyle çok farklı değildi bugün de. Hayatın omuzlarıma yüklemiş olduğu sorumluklarla başa çıkamadığım düşüncesi beliriverdi beynimin bir bölümünde. Problemler aynı cevapları ortada olmadığı için bi hastalıktır gidiyor. Her seferinde bu sefer çözmeliyim çırpınışları. Çırpınış dediğim bi debelenme, sinir krizi geçirme diye düşünebilirsiniz. Fiziksel olarak kendimi yerden yere atmıyorum ama ruhum daha doğrusu içimde bin bir hale giren duygular tam olarak öyle. Zincirleme olarak olumsuz düşünceler birbiri ardına sıralanıyor.

Hayatımın çok defasında yaşadığım bu türden duyguları yazarak kendimi iyi hissettirdiğimi unutmuşum. Evet evet uzun bir zamandır ben düşüncelerimi kağıda dökmedim. Yani kendimle konuşmadım. Düşüncelerim kendimle bir konuşma hesaplaşma ama kağıda döktüğümdeki gibi olayı tam olarak görmemi sağlamıyor ki. Benim kıymetli satırlarım, önyargısız satırlarım ilacım olan satırlarım nereye gitmişti? İşin aslı neden gitmişti?

Neden gittiğine dair bazı cevaplarım var elbet fakat hiç te cevabı gibi durmuyor. Kendime küsmüş olabilir miyim? Kendine küsmek nasıl bir şeydir ki tam olarak? Ya da bugün kendime küs oluğum halde bu satırlara nasıl ulaştım. Freud'un gelip bilinçaltımı incelemesini öyle çok isterdim ki belki onun cevapları beni tatmin ederdi. Çünkü bu sorduğum sorular, verdiğim yanıtlar cümle olmaktan öteye gitmiyor. Hoop! Fatoş, eski tas eski hamam. Bir sorunumdur da budur diye düşünüyorum. Hiçbir şey kesinlik taşımıyor, olasılıklar üzerine kurduğum bir yaşama stilim var. Evet evet yaşama stilimde olabilir sorun. Biraz daha kendimle konuşup derinlere inersem Freud'a gerek kalmayacak. Ya da en iyisi daha önceki yaşantılarımdan sonuç çıkararak problem yerinde cevap bekliyor olacak. Ne olacaksa olacak ama bu yazı şimdilik beynimin toparlanması için derman olacak bu yeter.

 
Toplam blog
: 7
: 559
Kayıt tarihi
: 29.04.09
 
 

İstanbul Üniversitesi Felsefe Bölümü (2008-2012) öğrencisi. En çok kullandığı kelime hayat. Hayat..