Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Nerelerdesin şimdi...

Nerelerdesin şimdi...
 

Nerdesin be kaderim nerelerdesin şimdi
Ben seni uzun zamandır beklemekteyim
Bunca zaman ne sundum yüreğimi bir başkasına
Ne de izin verdim yapmacık sevdalara atılmasına
Tek isteği vardı yüreğin oysaki bu hayattan
Mutluluk, mutluluk, mutluluktu aradığı durmadan
Ben koştukça da sabrım dolandı bak tahammül sınırlarıma
Korkarım ki kalmayacak ta gibi, ziraa ruh gidiyor aşksızlığa
Hangi limana demir attı gemilerin hangi seferlere çıktı ki yüreğin
Belki çok yormuştur seni de hayat, bir mola vermek istersin ne dersin
Yollarıma gel öyleyse, izimi sür, bahçendeki değerli bir gül gibi koru beni
Tahammül et yalnızlığına sonu sabırla yoğur'da kavuşayım artık sana

 

Şiir-Edibe Toğaç 

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..