Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Nerelerdesin

Nerelerdesin
 

YALNIZ KADIN


Aşk bahçemde görmek istiyorum seni,

Gelmiyorsun,

Özlemini yokluğunla yoğurdum,

Nerelerdesin?

Hıçkırığım karanlığa karışır,

Duy beni,

Sen hissizsin, zalimsin,

Acı çekmeyi bile bilemiyorsun.

Doyasıya sevmek tutmak isterim ellerini,

Sanki bir hayalsin yanımda yoksun,

Gecelerim sensiz,

Üşüyorum sar beni,

Sev artık gör artık ölüme çeyrek kaldı,

Anlamıyorsun.

Duygularını kilitledin gönlüne,

Kapalı bir kutusun,

Gönlüme hükmedemedim,

Aşkına mahkum oldum,

Ne baharın ne yazın var kış oldun,

Sen aşkı da, sevmeyi de bilemiyorsun.

NAHİDE ÇELEBİ

  1 Temmuz 1968 Ankara   Duygu Pınarı isimli kitabımdan alındı                    

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..