Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Nerelerdesin

Nerelerdesin
 

"Hangi bahçeye girsem, çiçekleri sen diye seviyorum"


Unutulan bir çiçek misin sen kırlarda

Vurgunsun belki bir taşa, bir kuşa, bir suya

Her mayıs ayı, doğa ananın o coşkusunda

“Nasıl başladın o bilinmez son uykuya ?”

*

Gecem sen, gündüzüm sen, canım sen

Delidolu bir nehir midir zaman, akıp giden

Yıllar süren hasretini bir yudumcuk içsem

yağmur olup damla damla yanına düşsem

*

Değil sekiz yıl, geçse de sekiz bin yıl

Kalmadı bende sevdanla çiçeklenen akıl

Ektim bir bahar günü seni toprağa

Akar gelecek senden yana çağıl çağıl

*

Bir yaprak, bir çiçek, bir renk midir kokladığım

“Sen” diye seviyorum ağacın yeşilini, çiçeğin rengini

Kuşların sesini senin sesin diye dinliyorum

Hangi bahçeye girsem, çiçekleri sen diye seviyorum

*

Bir ağıt değil sesim bir türkü olsun sana

Üzgün değilim senin “öteyaka”da olmana

Kim bilir kaç yeşilin kaç rengin içindesin

Yine sormadan edemiyorum :

“Nerelerdesin ?”

T. Ayhan ÇIKIN

Paris, 31 Mai 1979

 
Toplam blog
: 174
: 482
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Şair ve bilim insanı (Tarım Ekonomisi). 1 Ocak 1946, Muğla doğumlu. 1968'de asistan olarak girdiğ..