Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '15

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

Nerenden öpsün annen, kuzum seni?

Nerenden öpsün annen, kuzum seni?
 

“Kumru’ya,

 

Nerenden öpsün annen, kuzum seni?

Nerenden öpsün ki körelmesin ruhunun hayatla bilenen köşeleri?

 

Nasıl dokunayım da, gereksiz zamirlerin siyasi haritasına dönmüş bir akla mahkûm etmeyeyim seni, sınır koymayayım bin yıllarla taşınan bir ürünü olduğun insan suyuyla arana?

 

Korkuyu nasıl öğreteyim? Utanmayı, İnanmayı?

 

Tutkuyla bağlanacak bir şeyin olduğunda ortada utanılacak ya da korkulacak hiç bir şeyin kalmadığını. Kâinatla böylesine bir bağ kuramadığında insanın, hiçbir şeyin inançtan sayılmayacağını...

 

Sana nasıl öğreteyim? Ben de senden öğrenmişken. Hakkı en ufak bir fikre sahip olmadığın şu hayata tutunmak için bir lokma canınla verdiğin o mücadeleye tanıklık etmişken ve utanmışken tüm vazgeçişlerimden ve benliğimden verdiğim tüm ödünlerden.

 

Hayatım şimdi bir bando takımı. Yitirdiğim tüm sesleri geri çağırdım. Her biri koca bir yürek bütünlüğünde çalıyor işte. İşte bak! İçinde yürek bütünlüğüyle çalan bir ezgiyi de dışarıdan hiçbir ses bastıramıyor.

 

Bana sende kendimi duyma şansı verdiğin için, sana minnettarım ve kâinatın yaşayan bir hücresi olarak içim de onun sonsuzluğunu duyumsama şansına sayende erişim. Bu sayede beni, seninle 'biz' ve 'onlar' sinsiliğine sürüklemeyecek gerçek bağı ve bütünleşmeyi keşfettim. Seni koparmayacağım. Yolunda durmayacağım. Kulağım ruhunu ezgisinde, onu hiç susturmayacağım.

 

Şimdilik, fiziksel sınırlığın ölçüsünde ortak oluyorum hayatına. Ve bunu burada söylüyorum ileride unutmamak adına; "kimse kimsenin hayatının ortağı değil". Hayat sınırsız ve duraksız bir oluş biçimi. Ve hayat "biroluş” biçimi insanın, yaşayan bir hücresi olduğu kâinatla. Bunu gerçekleştiremediğinde, kötürüm bir ruhla, ezberlere mahkûm bir hayatı haybeye tüketecek insanoğlu/kızı.

 

Şimdi ruhunun tüm görkemiyle büyü, serpil. Tek bir dalını budamayacağım göğe yükselen, yere yeltenen, hayata ilişen ifade biçimlerinin…

 

Sonuçta her şey sevgi oluyor ve sen de öyle olacaksın adını sevdiğim.

Annen “

 

23 Ağustos torunumuz bir yaşını doldurdu. Güzel geçen günün akşamı, gelin kızımız Elif, kızına yazdığı bu yazıyı benimle paylaştı…

Sizlerle paylaşmak istedim sevgili blog dostlarım…

Yüreğinizdeki sevginin ateşi hiç sönmesin...

 

 

 

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..