Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '07

 
Kategori
Güncel
 

Nereye??

Nereye??
 

Güzel bir tatil modundayım. Gürültü istemiyorum. Hatta nedense yazmak da istemiyorum.

Uzun uzun uyumak istiyorum kimselerin olmadığı sahillerde... Gün üstüme doğsun hiç telaşsız... Martılar uçsun, bir kaç balık zıplasın, dalgalar sessiz dursun bugün...

Bir şey yemesem içmesemde olur... Gülmesem de...Ağlamasam da...Yeter ki şu sancılar dinsin... Yeter ki, iyi haberlerini alayım...

İşte o zaman her şey şenlenir, renkler geri gelir. Gönlüm panayır alanına döner. Atlı karıncanın yüzü güler, balerin hızlanır, uçurur bizi...

Veya o deniz kenarında sonsuza kadar kalıp, kaçıp saklanmak gerekir.Nasıl olsa iyisindir.Kötü haber tez duyulur derler. Kötü haberin ulaşır mı bana? Ulaşmasın...
Dünyanın öbür ucunda bulur mu beni? Bulmasın...

Denizin dibinde yaşasam, balıklar konuşur mu? Duyarlar mı seni?

Gün ortasına çıksam; arada bir tökezliyorum, bacaklarım titriyor...

Kasırgaların koynuna dalıyorum da, serin meltem esintisi yıkıyor beni...

Nereye kaçsam??

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..