Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '14

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Nereye gideceğinizi bilmiyorsanız hangi yolu seçeceğinizi bilemezsiniz!

Nereye gideceğinizi bilmiyorsanız hangi yolu seçeceğinizi bilemezsiniz!
 

Avuçlarınızdaki Hayat


Hayal kurmanın serbest olduğu yerlerde yaşıyorsunuz. Hayaller sınırsız uçlarla doludur. Hayalleriniz de istediğiniz yerde, istediğiniz şekilde olursunuz. Soyut olarak kurduğunuz hayalleriniz aslında sizi siz yapan şeylerdir. Kendinizi tanımanızı sağlayan bir el feneridir. Kendiniz için belirlediğiniz hedefler ise hayallerinizle çıktığınız yollardan oluşur. Peki hedef nedir? Hedef HAYATINIZIN AMACIDIR! Sizin belirlediğiniz hayat amacınız gözlerinden çıkan ışığınızdır. Çıkın dışarıya önünüze gelen herkesin gözlerinin içine bakın. Kaçında ışık görebileceksiniz? Mutlu olmak elimizde iken üstelik. Kendisine hayat amacı belirlemeyen kişi hayattan da zevk almıyor. İçi kıpırdamıyor, heyecanlanmıyor, mutlu olamıyor... 

Avuçlarınız da hayalleriniz- hedefleriniz ve yaşam amacınız var ise şimdi pencerenizi açın, ister yağmurlu, ister güneşli, isterse bulutlu bir havayla karşılaşın. Derin bir nefes alın ve verin. Şükredin. Şükür enerjisi ile birlikte yenileneceksiniz. Küçük bir hikayeyle yazımı sonlandırmak istiyorum. Ahmet Şerif İzgörenin bir seminerinde dnlemiştim. Beni çok etkileyen bu hikayeyi size anlatmak istiyorum. bir kız avucunun içerisine bir kelebek alır ve bir bilgenin yanına giderek sorar. ''Şimdi benim avucumda bir kelebek var ve size sorarım acaba ölmüş müdür yaşıyor mudur?'' Bilge cevap verir ve der ki '' Senin elinde yavrum senin elinde!'' Aslında herşey sizin eliniz de. Nereye gideceğini bilen bir kişi için dünya bir yana çekilir ve yol verir. Yolunuz Işıkla Olsun. Sevgiler. 

 
Toplam blog
: 3
: 160
Kayıt tarihi
: 28.08.14
 
 

Kişisel Gelişim, EFT, NLP, Kuantum Yaşam Koçu, Öğrenci Koçu, İLİŞKİ-ÖĞRENCİ-YAŞAM KOÇU, Yazar  ..