Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Nereye gidiyor bu yol?

Nereye gidiyor bu yol?
 

 Aslında bu yazıyı karmaşık duygular için yazıyorum. Toplumca içinde olduğumuz cinnet hali için.

Velhasıl garip bir toplumuz biz Türkler. Bunu kendimiz kabullenir her yerde dile getiririz ( tabi Türk olmak kaydıyla) Öyle ki bu konu her gün her yerde meşgul eder bizi. Mesela kahvehanede okey taşları arasında ağzımızda bir cigara tütürürken aklımıza gelir halimiz iç geçirir ' Garip şu Türk milleti' deriz ya da ne biliyim böyle önümüzde bira yaka paça derttan kaymış sohbetin tam ortasına düşürürüz bu tespiti. Ama belirtiğim gibi kendimiz kabulleniriz de umumi bir yerde bizden saymadığımız biri dile getirince bu tespiti milli duygular cinneti altında sokaklara dökülüveririz.

Sokakalara dökülmek bizim milletimizin ayrı bir hobisidir zaten. Akşam bol bol dönen cinnet görüntülerine bakarız haberlerde masa başında yemeklerimizi höpletirken. Sesini duyurmak isteyen memleketim insanı sokaklarda doktoru,öğrencisi falan değişir bu gruplar ama hiç bitmez. Polis jobu böyle bir anarşi kargaşa gider. İnsan seli akar, bir yöne doğru koşan, azgın boğalar gibi.Böm böm bakar kafamızı çeviririz tabağımıza, zaplarız ya da hemen 'Aman gördük bunu önceki kanalda zaten' gibi bir boş vermişlik falan değil daha ötesi bir duygular altında.

Geçenlerde bir arkadaşım paylaşıyor fizik mezunu bir kızcağız iş görüşmesi için gittiği dersaneden 300 lira maaş teklifi alınca , atıyor kendini evinin balkonundan. Sessiz sedasız göçüyor...

Ben de sormadan edemiyorum, nereye gidiyor bu yol?

http://www.haberturk.com/yasam/haber/668404-bunca-yil-300-lira-icin-mi-okudum-dedi

 
Toplam blog
: 45
: 1108
Kayıt tarihi
: 07.01.08
 
 

1986 doğumlu.  ..