Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nereye gitmeli?

Nereye gitmeli?
 

www.ido-forum.org'dan alınmıştır.


Çok istediğim halde, kafamda , kalbimde nice cümleler dolandığı halde iki haftadır hiç bir şey yazamıyorum;en sonunda yazamayışımı yazayım dedim ben de ...

Bir süredir buradaki kariyerime(!) blog yorumu yazarı olarak devam etmekteyim:), okuduğum her bir blog benim için ayrı bir his, ayrı bir dünya oluyor;farklı farklı yerlere götürüyor, ben de nacizane bir yorumla siz yüzünü sesini bilmediğim ama kalbini en samimi haliyle açan arkadaşlarımla minik tatlar paylaşıyorum büyük bir keyifle çünkü yazılarıma aldığım her yorum bende büyük bir heyecan ve hoş bir değer verilmişlik tadı bırakıyor , dilerim ben de o değerli yazarda aynı hissi yaratabiliyorumdur şu gündelik sıkıntıların içinde...

Yazamayışıma gelirsek hayatımın yine büyük bir eşiğinde duruyorum bu ara, kapanmak üzere olan bir kapı ve açılmak üzere olan yepyeni bir kapının tam ortasında... 4 yıldır kalbinde yaşadığım şehri yine zamansız ve nedensiz mecburiyetten geride bırakıyorum. Öğretmen olduğum için "zorunlu hizmet" görevime gitmek üzere yola çıkıyorum. Dilimde ve elimde sadece "Hayırlısı ne ise o olsun" ile...

Bundan 4 yıl önce Eskişehir'den mezuniyet dolayısıyla ayrılmak zorunda kaldığım günlerde de şehrin sanki her yerden "senin süren bitti burada, artık gitmelisin, sana burada yer yok" dediğini duyar gibi olur, fena burkulurdum.

Şimdi de artık memleketim gibi hissettiğim evim, yuvam, dünyam olan Bursa'dan da buradaki görev sürem dolduğu için gidiyorum.

Salıncakta sallanmanın tam en keyifli yerinde uça uça sallanırken yanına yaklaşan bir teyzenin "hadi in, biraz da kardeş binsin " dediği çocuğun isteksiz ama teyzeye de hak vermiş halindeki buruklukla Bursa'yı bir başka öğretmenime devredip, onun taşıdığı yükü biraz da ben sırtlamaya gidiyorum...

Herkes görevinin çilesini de sefasını da yaşamalı biliyor ve kabulleniyorum...

Ancak henüz bu yeni kapı nereye açılacak bilmiyorum...Tek bildiğim orayı da ne kadar zor olursa olsun çok seveceğim, orayı da benimseyecek ve çoook anılar biriktireceğim, güzel insanlarla karşılaşacak, güzel çocukların hayatına dokunacağım. Ama işte yine de sancılı ve zor bir dönemden geçmekteyim.

Nereleri tercih etmeli, neye göre tercih etmeli ve geridekilere nasıl veda etmeli...? Üstelik benim tercihlerimin dışında hiç aklımda olmayan bir yere de açılabilir bu kapı, bir de onun garip heyecanı ile işte tüm bunlarla haşır neşir bir hafta var önümde...

Değerli okuyan sence "nereye gitmeli?"

Şu an en çok ihtiyacım olan Türkiye'nin herhangi bir yerinden sımsıcak bir "buyrun bize bekleriz" selamı galiba...

Benden de ülkemin her karışındaki güzel yürekli insanlara ve o her karıştaki karıştan küçük kaşık suratlı miniklere kocaman selamlar olsun, her an sizin oralı olabilirim haberiniz olsun:)

Sevgiler,
 
Toplam blog
: 21
: 1066
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Merhaba...! 1982 Manisa doğumluyum. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakultesi İngilizce Öğretmenliği'nde..