Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '19

 
Kategori
Aile
 

Nereye Gittin Dedem?

Sen benim dedemdin dedem. Gitme zamanın geldi öyle mi dedem. Halbuki az yer,az konuşur,kararında davranırdın. O kamburun yok mu o kamburun... İçinde bir dünya çile barındırırdı. 86 yıl kocaman bir ailenin yükü ile var oluvermişti değil mi dedem? Hatırlar mısın? Üniversiteyi kazandığımda okumam için para gönderiyor pek de zorlanıyordun. Ben bunu bildiğimden deli gibi çalışmış ve tüm bursları da almıştım. Gözlerin kocaman açılıp bana bir sarılman vardı şu an gözlerimin önünde beliriverdi. Kalk hadi yine sarılalım dede. Minicik vücudun ne de kocaman bir çınarmış meğer. Varlığını bilmek,konuştuğunu anlamasakta anlıyormuş gibi yapmak istiyorum dedem. Şu an burnumun sızısı göz pınarlarıma hücum eden duygular hepsi birbirine karışık durdurulamıyor. Vucudum hıçkırıklarımla sallanıyor ve bu sarsıntı yerini bir başkasına bırakıyor. 

Çok boş oldu Etraf çok...Meğer ne kadar yer kaplarmışsın dedem.

Artık mis gibi ellerinden öpemeyecek,sana has olan o kokunu koklayamayacağım mı dedem? Yattığın yatağını, namaz kıldığın namazlığını şimdi nasıl yıkarım. Sen koktuğunu bile bile bunu nasıl yaparım. Benim minik meleğim "dede" dediğinde seviniyordun ya. avunulacak birçok şey bıraktın ardında. Sesin hatırımda. "Dede dedi." "Dede dedi."kopmak çok zor be dedem. Bu ömüre bir nefesle gelip bir nefesle gitmekmiş asıl amaç. Şİmdi ince hesaplar zamanı. Ne yaptık,ne dedik, ne yedik.... Her biri tertemiz ,bembeyaz değil mi dedem? 

Artık sen yoksun ya ömrümce ben artık yastayım dedem.

 
Toplam blog
: 4
: 135
Kayıt tarihi
: 03.01.18
 
 

2005 de öğretmenlik yapmaya başladım.bircok okulda görev yaptım. Üniversiteden beri ilgi duyduğum..