Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nereye kadar yaşayacağız?

Nereye kadar yaşayacağız?
 

 

Elimde sigara yakmıyorum ama kitlendim. İçmeyeceğim deli gibi istememe rağmen içmeyeceğim o kadar dayandım gene içmem ama onu seyretmek de yasak değil ya. Elimde kalsın azıcık daha koklayım. Bağımlılar gibi davrandığımın hastalıklı yaklaştığımın farkındayım ama ne kimseye zararım var ne de duygularımdan vaz geçmeye niyetim var.
 
Ciğerimi söküyorlar gibi oluyorum bazen. Okyanus gibi gözlerinde boğulacağım sanıyorum. O boğulmayım diye gözlerini kaçırıyor. Göz göze geldiğimizde gülümsüyor kocaman gülümsüyor. Deniz gözlerini zehirliyorum. Mutsuzuz ikimizde hayat bizi mutsuz etmiş de intikam alırcasına birlikteyiz. İçimizdeki öfkeyle. Gülümseyerek bakabiliyoruz sadece birbirimize. Planlamadan ve sahici. Küçük sevinçler hediye ediyoruz bazen en pahalısından. Zenginiz, konuşurken her dilde anlaşabilmek güzel geliyor. Sese ihtiyacımız olmayabiliyor susarak anlaşıyoruz.
 
Müzik farklı ama, alışmadığım kadar içli şarkılar dinliyebiliyor. Güvensiz bir dünyada insana güven veriyor. Şarap içerken bile acelesi olan ben duruyorum hep, zamanı durdurabilen birini daha evvel hiç görmemiştim. İçeri kör bir kemancı giriyor sanki içlenelim de ağlayalım istiyoruz kahkahalarla gülerken. Hep aynı zamanlarda gülebilmek rahatlıyla dolanıyoruz kıyılarda. Ağlamayı erteleyen yanımız bir kenarda bekliyor.
 
Korkusuz oluyorum nedense. Onun cesaretini ödünç alıyorum her gidişimde biraz daha fazlasını yanıma alarak. Bir gün artık hiç göremesem de başka ülkelere gitsek de  göresim gelecek biri var. Çok mutluyum.
 
geceye koyuldum.
 
yıldızları dürüp kaldırmışsın
çözdüm indirdim.
aya gayri ihtiyari baktım, yıkanmış ağlıyordun
mintanımı değiştirdim. gürze gül çaldım
şems derlerdi inanmazdım
sen kın dedin, inandım.
 
yol sürüyor.
geceyi felç eden sessizliği yaka cebimden söküyor
ve ayaklarıma ilave ediyorum.
sanki akdeniz benim oğlum değil.
künye kayıp.
fünye çekili.
gönyeyi kaptırdığım çingeneyse
çoktan buhara'yı yakmış olmalı.
ki bu, lüzumundan fazla para harcıyor demektir.
 
işi bıraktım.
artık aynaya da bakmıyorum
çünkü
ilân etmek;
seccadeyi aynı anda kendi gırtlağına da uygulamaktır.
 
seni seviyorum
 
Ah Muhsin Ünlü
 
 
Toplam blog
: 54
: 533
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..