Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

Nergis'im nereye gittin?...

Nergis'im nereye gittin?...
 

İzmir'de sen yoksun artık...


Nergis’im….. Dünya güzelim… Bu bana yapılır mıydı?... Daha ablamın acısını yaşarken senin vefat haberini alıyorum… İnanamıyorum… Başımı duvarlara vurasım geliyor… Ciddi misin diyorum Ufuk’a… Şaka olduğunu duymak istiyorum ama hayır sen yoksun artık buna inanmak kolay mı Nergis’im kolay mı?... Tek bir görüntü geliyor gözümün önüne tek bir görüntü…. İzmir’deki toplantının sonrasında Bademköy’e giderken birleşmemizde bana sarılman… Daha önce de defalarca karşılaşmıştık seninle ve hep bana o içten sarılmanı hiç bir zaman unutmadım. Ama o karşılaşmamızdaki sarılman var ya hep o an geliyor gözlerimin önüne… O öyle bir sarılmaydı ki hepsinin önüne geçmişti. Dakikalarca bırakmadın beni sıktın yüreğinden gelen sevginle… Bunu o kadar derinden hissettim ki o sarılman hepsinin önüne geçti ve tek bir anı olarak kaldı bende… Ve o sözlerin…. Tanrım sanki bir sevgilinin sözleriydi bunlar… Evet bir sevgili… Sen benim sevgilimdin Nergis’im… O an benim canım oldun, o anı unutmak mümkün mü…. Aynen şu sözleri söyledin bana ‘Seni içime sokmak istiyorum hiç bırakmamacasına’… Bu sözleri duyup da unutmak mümkün mü Nergis’im…

Ağlıyorum duyduğumdan beri… Ağlıyorum … Ağlayacağım gözyaşlarıma dur demek mümkün mü?.... Her karşılaşmamızda yüreğinden bana akan sevgiyi hissettirdin… Bunun tek taraflı olduğu düşünülemez değil mi? Bendeki sana olan bu sevgi olmasaydı sen bana bu sevgiyi duyar mıydın?... Bir de ne vardı biliyor musun Nergis’im kelimelerle ifade edilemeyen bir sevgi bağı vardı aramızda, bunu ifade etmem mümkün değil, ancak bunu sen anlarsın sen ne demek istediğimi biliyorsun biliyorum…. Canım benim dünya güzelim ağlıyorum ağlayacağım…. Seni yaşamış, seni tanımış, senin yüreğinde yer etmiş bir kişi olarak çok ağlayacağım… Gözyaşlarım dinmiyor dinmeyecek… Sen yoksun artık bunu düşünmek kahrediyor beni… Nergis’im dünya güzelim iyi ki tanımışım seni, canım benim öbür dünyaya göç ettiğimde görüşeceğiz biliyorum o zamana kadar sevgimle kal emi…

Sevgili Ergun… Bilge’m… Gökçe Çiçek… Acınızı paylaşıyorum… Acınız benim de acım biliyorsunuz değil mi?...

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..